پنت‌هاوس شیشه‌ای جانی دپ

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر پنت‌هاوس دزد دریایی کارائیب را ندیده‌اید، توصیه می کنیم‌این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.
پنت هاوس جانی دپ

به گزارش دلتا مگ، جانی دپ چند سال پیش ویلای خود در لس‌آنجلس را برای فروش گذاشت. زیرا قصد داشت پنت‌هاوسی 12.7 میلیون دلاری را در شرق کلمبیا بخرد. گفته می‌شود که پنت‌هاوس جانی دپ دارای 14 حمام و 9 اتاق خواب است.

جانی دپ بازیگر معروف فیلم‌های تخیلی در 9 ژوئن 1963 در ایالت کنتاکی امریکا متولد شد، جالب است بدانید که نام اصلی او جان کریستوفر دپا است. جانی دپ را با دو نام مستعار آقای بوگندو و کلنل می‌شناسند. همچنین این بازیگر معروف فیلم‌‌های تخیلی اصالت آلمانی_ ایرلندی دارد. در این بین برخی از منابع می‌گویند که خانواده دپ اصلیتی فرانسوی_ پروتستانی دارند. این بازیگر معروف، هنگامی که 15 ساله بود پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند.

بهتر است جهت خرید آپارتمان از جدیدترین اخبار مسکن مطلع شوید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون خانه جانی دپ تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

پنت‌هاوس جانی دپ

 آیا می‌دانید پنت هاوس جانی دپ چقدر ارزش دارد؟

همانطور که می‌دانید جانی چندی‌پیش خانه‌ای را در کلمبیا خرید. این بازیگر معروف برای خرید خانه مجلل کنونی خود، ویلای سابق خود در شهر لس‌آنجلس را فروخته است. جالب است بدانید که بر خلاف تصور عموم مردم ، وکیل جانی دپ دلیل فروش خانه قبلی خود را کاملا بی‌ارتباط به موضوع جدا شدن از همسر سابقش اعلام کرده است.

بر اساس منابع خبری پنت‌هاوس جانی دپ 12.7 میلیون دلاری مانند یک تابلوی نقاشی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز دیزاین شده است. هر کسی که برای اولین بار وارد خانه جانی شود، بدون تردید متوجه ارتباط عمیق بین خانه او و شخصیت هنری این بازیگر هالیوود می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  با این روش درزگیری پنجره، خانه‌ای گرم‌تر داشته باشید

امکانات فوق العاده و اسباب و وسایل پنت‌هاوس جدید این بازیگر معروف فیلم‌‌های تخیلی چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. پنت‌هاوس جانی دپ از نظر موقعیت جغرافیایی در شرق کلمبیا در یکی از برج‌های شیشه‌ای قرار گرفته است.

خانه مجلل جانی دپ

مساحت خانه جانی دپ چقدر است؟

ساختمانی بلند با پنجره‌های زیبایی که بهترین نوع شیشه در آن نیز استفاده شده است. به‌نظر می‌رسد عکاس این تصاویر نتوانسته از نمای زیبای این ساختمان صرف‌نظر کند.

وقتی وارد پنت‌هاوس جانی دپ این بازیگر معروف فیلم‌‌های تخیلی می‌شوید به طور قطع جذب هارمونی و رنگ دیزاین داخلی آن می‌شوید. مساحت این خانه 11.500 متر مربع محاسبه شده است.  پنت‌هاوس جانی دپ شامل 9 اتاق خواب و 14 حمام می‌شود. بهتر است بدانید که هر واحد 2 اتاق خواب دارد و واحد آخر تنها دارای یک اتاق خواب است.

خانه این بازیگر معروف فیلم‌‌های تخیلی علاوه بر تراس، یک استخر بسیار زیبا دارد. لازم به ذکر است که  پنت‌هاوس جانی دپ تراس‌های زیادی دارد که هر واحد آن دارای یک تراس جداگانه است.

مطالعه بیشتر: خانه‌ اشرافی دی‌کاپریو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…