خانه مجلل و با شکوه جرارد پیکه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید از میزان دارایی و خانه جرارد پیکه بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا با خبر شوید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.
دلتا مگ

به گزارش دلتا مگ، جرارد پیکه بازیکن مدافع باشگاه منچستر یونایتد زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۸۷ در خانواده‌ای کاتالان بزرگ شد. جالب است بدانید که شغل پدر او کشاورزی بود و مادر این بازیکن اسپانیایی پرستار یک بیمارستان بود. جرارد یک برادر کوچکتر از خود به نام دانیال دارد.

گفتنی است که پدربزرگ وی آمادور برنابئو معاونت مدیریت بارسلونا را بر عهده داشته است. بهتر است جهت خرید آپارتمان جدیدترین اخبار مسکن را دنبال کنید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون خانه مجلل جرارد پیکه تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

 رکورد جرارد پیکه در لیگ قهرمانان اروپا

جرارد پیکه که رکورد قهرمانی در لیگ اروپا را در 2 فصل متوالی با دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا را به نام خود ثبت کرده است. این بازیکن از سال 2008 میلادی فعالیت خود را در تیم بزرگسالان بارسلونا آغاز کرد. وی تا کنون موفق به کسب 30 جام قهرمانی شده است.

لازم است بدانید که جرارد به همراه تیم ملی اسپانیا در سال 2010 قهرمان جام جهانی شد و در سال 2012 به قهرمانی جام ملت‌های اروپا دست یافت. گفتنی است که پیکه در سال 2018 از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.

خانه پیکه

جدایی پیکه و شکیرا در سال 2022

جرارد پیکه بازیکن موفق باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۰ با شکیرا میبارک ریپول، خواننده معروف کلمبیایی ارتباط برقرار کرد و سال ۲۰۲۲ از وی جدا شد.

پیکه و شکیرا دو فرزند دارند که فرزند اول آنها به نام میلان در 22 ژانویه 2013 و فرزند دوم آنها به نام ساشا در 29 ژانویه 2015 متولد شد.لازم به ذکر است که پیکه و شکیرا در جام جهانی فوتبال 2010 که در آفریقا برگزار شد، با یکدیگر آشنا شدند و سپس نامزد کردند.

مطلب پیشنهادی:  سفر با ماشین شخصی بهتر است یا تور مسافرتی لحظه آخر؟

خانه مجلل

ارزش 11/6 میلیون دلاری خانه پیکه و شکیرا

خبر‌ها حاکی از این است که پیکه و شکیرا خانه خود در میامی را قصد دارند به قیمت 11/6 میلیون دلار بفروشند. این خانه دارای 6 اتاق است که هر کدام دکوراسیون مجلل مخصوص به خود را دارد.

شکیرا در سال 2013 این خانه را به قیمت 14.95 میلیون دلار برای فروش گذاشته بود. در حال حاضر وی با گذشت 5 سال تصمیم گرفت خانه مجلل خود را با قیمتی کمتر از مبلغ 11.6 میلیون دلار به فروش برساند. وی این خانه را در سال 2001 به مبلغ 3.38 میلیون دلار خریده بود.

گفته می‌شود که زیر بنای خانه مجلل این فوتبالیست اسپانیایی و همسرش شکیرا 450 متر‌مربع است. این عمارت زیبا دارای 6 اتاق و 7.5 سرویس حمام و دستشویی می‌باشد.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد خانه مشترک مجلل جرارد پیکه و شکیرا با قیمتی بسیار کمتر از آنچه خریداری شده، برای فروش گذاشته شده است.

مطالعه بیشتر: خانه ویلایی روان اتکینسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…