رونمایی از خانه‌‌های لوکس برد پیت

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید درباره معماری و تعداد خانه‌های برد پیت اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.
دلتا مگ

برد پیت، بازیگر موفق و مشهور هالیوود در طول فعالیت‌های خود در هالیوود، خانه‌های گران‌قیمت بسیاری را خریداری کرده‌ است. وی در مصاحبه‌ای که در سال 2004 انجام داد، پیرامون علاقه خود به معماری و دکوراسیون داخلی گفت: معماری یک اثر هنری عظیم است که شما می‌توانید درون آن قرار بگیرید، در واقع معماری موجب تعالی روح می‌شود و همچنین بر نحوه تفکر ما تاثیر می‌گذارد.

گفتنی است که برد پیت در سال 2012 با یک سازنده مبلمان لوکس به نام فرانک پولارو برای دیزاین یک مجموعه مبلمان شروع به همکاری کرد. همچنین این بازیگر موفق هالیوود در سال 2020 راوی مستندی بود درباره معماری به نام فرانک لوید رایت. در نتیجه خیلی دور از ذهن نیست که خانه‌هایی را با معماری ویژه و زیبا انتخاب کرده باشد.

بازیگر موفق هالیوود

 آشنایی با خانه‌های لوکس برد پیت، بازیگر موفق هالیوود

این بازیگر موفق هالیوود در طول زندگی خود خانه‌هایی لوکس در شهرهای گوناگون آمریکا، فرانسه و جزیره مالورکای اسپانیا خریده است. بهتر است جهت خرید آپارتمان از جدیدترین اخبار در حوزه مسکن آگاه باشید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون خانه‌های لوکس برد پیت تا پایان با دلتا مگ همراه باشید.

در ادامه به گران‌قیمت‌ترین خانه‌های این بازیگر موفق هالیوود می‌پردازیم که هنوز تعدادی از آن‌ها را در اختیار دارد.

خانه بازیگران هالیوود

 خرید عمارت 1/7 میلیون دلاری در سال 1994

برد پیت 3 سال بعد از بازی در فیلم «تلما و لوئیز» (Thelma & Louise)، به شهرت قابل‌توجهی دست یافت. جالب است بدانید که بعد از این فیلم بود که یک عمارت 1/7 میلیون دلاری در لس‌آنجلس از یک بازیگر موفق هالیوود به نام کاساندرا پیترسون خریداری کرد. وی در طول سال‌های بعدی، 4 ملک در مجاورت اولین عمارت خود خریداری کرد. جالب است بدانید که این چند ملک 1/9 هکتاری، ارزشی معادل 5 میلیون دلار دارد. لازم به ذکر است که این ملک در حال حاضر شامل یک ساختمان اصلی 621 مترمربعی، یک استخر بزرگ روباز، یک زمین تنیس و یک پیست اسکیت می‌شود. پیت در یکی از مصاحبه‌هایش گفته، این ملک خانه کودکی فرزندانش بوده است.

مطلب پیشنهادی:  وقتی دلتان گرفته، چه‌ چیزی حالتان را بهتر می‌کند؟

بازیگر موفق هالیوود

ساخت خانه بر روی تپه‌های هالیوود در سال 1998

این بازیگر موفق هالیوود پس از گذشت 4 سال از یک شرکت معماری آلمانی به نام «گرافت» برای ساخت خانه‌ای بر روی تپه‌های هالیوود کمک گرفت. لازم است بدانید که برد پیت خود به تنهایی امور مربوط به دیزاین داخلی خانه را انجام داد. این بازیگر موفق هالیوود در یکی از مصاحبه‌های خود پیرامون ساختن خانه بر روی تپه‌های هالیوود گفت: «فهمیدم که برای رسیدن به هارمونی باید از ایده‌های عالی صرف‌نظر کنم.» در این خانه برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخلی خانه از قفسه‌ها و کمد و کشوهای مخفی استفاده شده است. یکی از زیبایی‌های این خانه مربوط می‌شود به پنجره‌های سقفی بسیار آن و دیواری از جنس سنگ میکا به همراه کفپوشی از جنس چوب کاج. لازم است بدانید که برد پیت در حال حاضر این خانه را در اختیار دارد.

عمارت‌های باشکوه

 خرید خانه 4 میلیون دلاری توسط این بازیگر موفق هالیوود

پیت اندکی پس از ازدواج با جنیفر آنیستون یک ملک به ارزش 4 میلیون دلار و به مساحت 11 هکتار در مجاورت شهر سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا خرید. این عمارت زیبا و باشکوه مقابل اقیانوس قرار دارد. وی در حال حاضر مالک این خانه نیز می‌باشد. بهتر است بدانید زمانی که برد پیت و آنجلینا جولی با هم زندگی می‌کردند، برای تعطیلات خود به این خانه می‌رفتند و از انجام ورزش‌هایی مانند اسب‌سواری و موج‌سواری بهره می‌بردند.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که این بازیگر موفق هالیوود قصد داشته که سرمایه خود را از طریق خرید ملک در ایالت‌ها و شهرهای مختلف آمریکا حفظ کند.

مطالعه بیشتر: خانه مجلل و با شکوه جرارد پیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

با لباس‌های لینن یک استایل شیک بزنید

استایل لینن از جمله بهترین گزینه‌ها است که در بهار و تابستان می‌توانید برای خودتان تهیه کن…