خانه‌ اشرافی دی‌کاپریو

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌دانید لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر برنده جایزه اسکار ۲۰۱۵ در چه خانه‌ای زندگی می‌کند؟
بازیگر مشهور سینمای هالیوود

لئوناردو ویلهم دی‌کاپریو، بازیگر مشهور سینمای هالیوود در 11 نوامبر سال 1974 در ایالت کالیفرنیای آمریکا متولد شد. پدر او جورج دی‌کاپریو به نویسندگی مشغول بود و مادر این بازیگر معروف ارمهاین ایندربرکن نام داشت. نیاکان لئوناردو اهل دو کشور ایتالیا و آلمان بودند.

جالب است بدانید که نام لئوناردو توسط مادر وی انتخاب شده است. گفته می‌شود مادر این بازیگر معروف هالیوود نام او را از لئوناردو داوینچی نقاش معروف ایتالیایی گرفته است.

بهتر است جهت خرید آپارتمان از جدیدترین اخبار مسکن مطلع شوید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون دارایی و خانه‌های لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مشهور سینمای هالیوود تا پایان این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.

بازیگر مشهور سینمای جهان

زندگی شخصی لئوناردو بازیگر مشهور سینمای هالیوود

گفتنی است که پدر و مادر لئو هنگامی که او یک ساله بود، از یکدیگر جدا شدند. پس از این جدایی، لئو و مادرش در محله‌ای فقیر‌نشین “به نام ایکو پارک که به زاغه‌های هالیوود شهرت داشت”، زندگی می‌کردند.

دی کاپریو در سن 5 سالگی بازی در مجموعه تلویزیونی « امپر روم» را شروع کرد، اما به دلیل رفتار نامناسب از این سریال تلویزیونی اخراج شد. پس از این ماجرا لئو تصمیم گرفت تا تحصیلات خود را به طور جدی آغاز کند.

این بازیگر خوش‌تیپ و جذاب هالیوود با نقش‌آفرینی در فیلم زندگی بچه از سال 1993 وارد حرفه بازیگری شد. البته آغاز کار لئوناردو با بازی در یک سریال تلویزیونی در سال 1989 آغاز شد. در همین مجموعه بود که با یکی از بازیگران سینما به نام توبی مگی آشنا شد.

خانه های اشرافی

 دی‌کاپریو، بازیگر مشهور سینمای هالیوود کاندید اسکار شد

لئوناردو در سال 1993 به عنوان بهترین بازیگر نقش دوم در یک فیلم سینمایی مطرح شد. لازم است بدانید که چندین بار از او خواسته بودند که نام خود را به دلیل انگلیسی نبودن به لنی ویلیامز تغییر دهد، اما لئوناردو قبول نکرد.

در همان سال با بازی در نقش یک معلول ذهنی در فیلم سینمایی «گیلبرت گرپ چه می خورد؟» در کنار جانی دپ قرار گرفت. چندی بعد وی در این فیلم نیز کاندیدای اسکار شد. پس از آن با بازی در فیلم رومئو و ژولیت در سال 1996 هنر‌نمایی کرد. بهتر است بدانید لئوناردو شهرت خود را بازی در فیلم تایتانیک، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در سال 1997 کسب کرد.

مطلب پیشنهادی:  این ترفندها خانه شما را گران نشان می‌دهد!

خانه سلبریتی ها

 چگونه دی‌کاپریو سرمایه خود را حفظ کرد؟

ده سال پیش لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر مشهور سینمای هالیوود جزیره‌ای را خرید. جالب است بدانید که این جزیره شرایط مناسبی از لحاظ زیست‌محیطی ندارد. گفته می‌شود که به این جزیره و محیط اطراف آن، آسیب شدیدی وارد شده بود، زیرا درختان آن را بیش از حد قطع کرده بودند. همچنین ماهیگیری بیش از اندازه این جزیره را با مشکل جدی‌تری رو‌به‌رو کرده بود. لئوناردو تصمیم گرفت این جزیره را بازسازی کند. هم‌اکنون این جزیره نسبت به گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. لازم به ذکر است که در سال 2018 هر کسی می توانست با رعایت شرایطی خاص از این جزیره دیدن کند. بازسازی این جزیره یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دی‌کاپریو به شمار می‌رود. وی برای زنده کردن این جزیره از انرژی تجدید‌پذیر استفاده کرد.

به تازگی دی‌کاپریو یک خانه جدید در کالیفرنیا خریده است که دارای ۵ اتاق خواب، هفت حمام و ۴۶۴۴ متر‌مربع مساحت است. همچنین از جزئیاتی باشکوه مانند شومینه در اتاق خواب مهمان، یک شومینه در اتاق خواب اصلی، یک شومینه اصلی در نشیمن و سقف و در‌های شیشه‌ای برخوردار است.

دلتا مگ

معمار خانه دی‌کاپریو چه کسی بود؟

لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر مشهور سینمای هالیوود این خانه را که توسط Donald Wexler در سال ۱۹۶۴ بنا شده بود، در سال ۲۰۱۴ خرید. همچنین بر طبق آخرین اخبار وی از سال پیش قصد داشت این ملک را اجاره بدهد.

این مجموعه شامل شش اتاق‌خواب، هفت سرویس بهداشتی، امکانات آبگرم، استخر آب گرم و یک زمین تنیس دارای نورافکن می‌شود. نرخ اجاره این ملک از شبی ۴۵۰۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شد. جالب است بدانید که مساحت این خانه به ۷۰۰۰ متر مربع می‌رسد.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که دی‌کاپریو فقط به دلیل حفظ سرمایه خود خانه نخریده است، بلکه گاهی اهداف زیست‌محیطی نیز برای این بازیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

مطالعه بیشتر: رونمایی از خانه‌‌های لوکس برد پیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…