امکانات گوناگون شهر جدید پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر جدید پردیس با برخورداری از امکانات تفریحی، درمانی، توریستی همواره توجه بسیاری از خریداران ملک را به خود جلب کرده است.
شهر جدید پردیس

شهر تازه تاسیس پردیس با قدمتی 8، 9 ساله بهترین انتخاب برای خرید خانه در حومه تهران است. البته این شهر تازه تاسیس به طبع مشکلات و کمبودهایی نیز دارد؛ اما باتوجه به استقبالی که برای خرید خانه در این شهر به‌وجود آمد مسئولین در تلاش هستند که این کمبودها را نیز برطرف کنند. برای آشنایی بیشتر با شهر تازه تاسیس پردیس، تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محدوده جغرافیایی شهر تازه تاسیس پردیس

شهر پردیس با مساحت 280 کیلومترمربع در 17 کیلومتری تهران قرار دارد که از 11 فاز تشکیل شده که 6 فاز آن مسکونی و 3 فاز دیگر اداری هستند و فازهای انتهای آن هنوز به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است. این شهر جدید از شمال به کوه‌های البرز، از جنوب به کرشت، از شرق به بومهن و از غرب به جاجرود متصل است. شهر پردیس از 55 روستا و آبادی تشکیل شده و جمعیت زیادی را در خود جای‌داده است.

مطلب پیشنهادی:  شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران

شهر تازه تاسیس پردیس

مزایا و معایب شهر تازه تاسیس پردیس

از جمله مشکلاتی که ساکنان شهر پردیس با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امتداد پیدا کردن گسل، مشکلات مرتبط به آب نوشیدنی و دسترسی به خطوط حمل و نقلی است. اما با همه این‌ مشکلات، سطح کیفیت زندگی در این شهر رشدی غیرقابل پیش‌بینی داشته که باعث شده تا عده‌ای آینده پردیس را مشابه شهرهای حومه مانند لواسان و استان البرز ببینند.

شهر جدید پردیس

امکانات تفریحی و تجاری شهر تازه تاسیس پردیس

بیشتر امکانات شهر پردیس در فازهای ابتدایی آن قرار دارد که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • پاساژ امید پردیس
  • درمانگاه مهرجرد پردیس
  • درمانگاه نورالشهدا پردیس
  • پاساژ گلها پردیس
  • چشم پزشکی مهرجرد پردیس
  • مراکز تجاری مناسبی چون پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، مجتمع ولیعصر
  • مساجد متعدد
  • مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…