لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های شهر پردیس

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در شهرستان پردیس سه مؤلفه‌ آموزش، بهداشت و سلامت و حل مشکلات آنها مورد توجه و نیز زیرساخت‌های مسکن مهر و اراضی ملی تحت نظارت جدی قرار گیرد.
شهرستان پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از پردیس، محمد شیخ آرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس بیان کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز و رسیدگی به جرم افرادی که مخل نظم هستند را در دو شعبه ویژه به طور مجزا برای ورود تخصصی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور حکم به تنهایی کافی نیست ادامه داد: صدور حکم به تنهایی کفایت نمی‌کند باید با تمامی ظرفیت شهرستانی و سریع‌ترین زمان احکام صادره را اجرا کنیم.

شهرستان پردیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اضافه کرد: احیا و ارتقای حقوق عامه را در دستور کار داریم. با توجه به موقعیت شهرستان که در نزدیکی تهران قرار گرفته مباحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تغییر کاربری غیرمجاز را با حساسیت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

برای اطلاع بیشتر از اخبار حوزه مسکن شهرستان پردیس مطلب «خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ بخوانید.

شیخ آرانی تصریح کرد: در حوزه پیش فروش مسکن پرونده‌های متعددی داریم. مشکلات مسکن مهر و زمین‌های فاقد سند در شهر بومهن از جمله مواردی است که در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:  ابلاغ سقف جدید تسهیلات بانک مسکن

شهرستان پردیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم برنامه‌های مدون داریم که در اختیار شعب و دستگاه‌های مربوطه قرار خواهیم داد.

گفتنی است؛ پردیس یکی از شهرهای جدید تهران است که امروزه به دلیل افزایش بیش از حد قیمت خانه در تهران، رونق بسیار زیادی گرفته است. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

مطالعه بیشتر: مطلب «مزایا و معایب خرید خانه در شهر جدید پردیس» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های شهر پردیس […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…