خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می‌خورد؟

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستید لازم است که بدانید در پردیس انواع واحدهای مسکونی شخصی ساز، مسکن و واحدهای تعاونی وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با بودجه خود برای خرید خانه اقدام کنید.
خرید آپارتمان در پردیس

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستند، اقدام به معرفی این منطقه کنیم.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستید لازم است که بدانید در پردیس انواع واحدهای مسکونی شخصی ساز، مسکن و واحدهای تعاونی وجود دارد که شما میتوانید متناسب با بودجه خود برای خرید خانه اقدام کنید.

قیمت خرید آپارتمان در پردیس

اگر به دنبال خرید واحدهای شخصی ساز در پردیس هستید باید بالای یک و نیم میلیارد تومان سرمایه داشته باشید. سقف قیمت برخی از واحدهای مسکونی شخصی ساز در این منطقه حتی تا 10 میلیارد تومان نیز می‌رسد. اغلب واحدهای شخصی‌ساز در پردیس دارای امکانات خوبی هستند و ساخت و ساز آنها از شرایط مطلوبی برخوردار است.

خرید واحدهای تعاونی‌ساز هم در منطقه پردیس حدودا بالای یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیاز به نقدینگی دارد. البته حتما برای خرید واحدهای پیش فروش و تعاونی ساز باید دقت کافی و تحقیقات لازم را انجام دهید.

خرید آپارتمان در پردیس

همین چندی پیش بود که فروشنده آپارتمان‌های خیالی در پردیس دستگیر شد. بر همین اساس بود که کلاهبردار حرفه‌ای که از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش مسکن در پردیس به 2 هزار خریدار کرده بود، دستگیر شد.

مطلب پیشنهادی:  شهر جدید پردیس، نگین حومه تهران

مسکن‌های مهر در این محدوده به دو دسته واحدهای آماده فروش و واحدهای نیمه‌کاره تقسیم می‌شوند. این واحدهای نیمه‌کاره را با ۶۸۰ تا ۸۰۰ میلیون می‌توان خرید. البته گفتنی است که دلالانی نیز در این بین وجود دارند که واحدها را خرید و فروش می‌کنند. درصورتی که به‌طورقانونی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر ممنوع است.

از گذشته تاکنون یکی از مشکلات اصلی در پردیس بحث زمین‌خواری بوده است. اما اخیرا رئیس جمهور در خصوص مقابله با زمین‌خواری در شهرستان پردیس تذکراتی جدی داد. یکی از مسئولان شهر جدید پردیس در این رابطه گفته است: «فرآیند صدور اسناد زمین‌های واگذار شده این شرکت در طی سنوات گذشته و عرصه پروژه مسکن مهر آغاز شده است.»

وی ادامه داد: لازمه صدور اسناد مالکیتی بحث پایان‌کارهای ساختمانی است. در این باره تعاملاتی را با مجموعه شهرداری از اواخر سال گذشته آغاز و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترکی به امضا رسید.

شما برای مشاهده فایل‌های آگهی خرید و فروش مسکن در پردیس می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن خانه ایده‌آل خود را متناسب با بودجه و سرمایه خود پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «پردیس قطب جدید توسعه شهرنشینی» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] اطلاع بیشتر از اخبار حوزه مسکن شهرستان پردیس مطلب «خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…