با فوت و فن مشاورین املاک آشنا شوید

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه مشاور املاک به عنوان یکی از پر درآمدترین شغل‌ها محسوب می‌شود. البته به شرطی که با فوت و فن‌های مرتبط با آن آشنایی کامل داشته باشید.
با فوت و فن مشاورین املاک آشنا شوید

امروزه بیشتر مشاورین املاک به دنبال حرفه‌ای شدن در شغل خود و جذب مشتریان بیشتری هستند. در واقع با وجود بسیاری از پلتفرم‌های هوشمند جست‌وجوی املاک، باز هم افراد زیادی به دنبال یک مشاور املاک خوب و حرفه‌ای هستند تا معاملات مسکن خود را پیش آن‌ها انجام دهند. در نتیجه تبدیل‌شدن به یک مشاور املاک حرفه‌ای و قابل‌اعتماد، یک نکته مثبت است.

با رونق بازار مسکن، نقش مشاورین املاک نیز بیشتر شده؛ پس، یک مشاور املاک باید مهارت‌ها و خصیصه‌های زیادی در این زمینه داشته باشد. با دلتا مگ همراه باشید تا با فوت و فن‌های مورد نیاز برای یک مشاور املاک آشنا شوید.

ویژگی‌های یک مشاور املاک موفق

ویژگی‌های یک مشاور املاک موفق

  • ظاهر آراسته

هر شغلی که ارتباط مستقیم با مشتری داشته باشد، نیاز به ظاهری آراسته نیز دارد. آراستگی و خوش برخورد بودن از ویژگی‌های مهم برای یک مشاور املاک است که در جلب اعتماد مشتریان بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

  • ذهن مشتری را بخوانید

امروزه با وجود سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف در حوزه املاک، دیگر مشتری‌ها ناآگاه نبوده و اطلاعات کاملی دارند. در نتیجه یک مشاور املاک باید اطلاعات دقیق و کامل‌تری داشته باشد و به نحوی مشتری را پیش‌بینی کند.

  • به‌روز بودن
مطلب پیشنهادی:  پیامدهای مصوبه تعیین سقف اجاره

از ویژگی‌های مورد نیاز دیگری که یک مشاور املاک به آن نیاز دارد، بروز بودن و داشتن اطلاعات کافی از قیمت‌ها و آپشن‌های خرید و فروش ملک است.

ارتباط خوب با رقبا

  • ارتباط خوب با رقبا

سعی کنید تا با رقبای خود ارتباط بگیرید این کار کمک می‌کند تا جابه‌جایی اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید و داده‌های گسترده‌ای به دست بیاورید.

  • بازاریابی درست

در هر شغلی که باشید، بازاریابی درست و اصولی سبب افزایش فروش شما می‌شود ولی بهتر است این کار توسط یک فرد متخصص انجام گیرد. به عنوان مثال راه‌هایی مانند داشتن کارت ویزیت، بروشور، پوستر، حضور در سایت‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی از فوت و فن‌های مشاور املاک شدن است.

مطالعه بیشتر: مطلب «تصرف عدوانی و رفع آن» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «با فوت و فن مشاورین املاک آشنا شوید» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «با فوت و فن مشاورین املاک آشنا شوید » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…