خرید ملک و اجاره آپارتمان در محله نصرت تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نصرت یکی از بهترین محله‌های منطقه 6 تهران است که از امکانات و دسترسی بسیار عالی برخوردار است؛ چنانچه قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید با ما همراه باشید.
محله نصرت

باتوجه به افزایش قیمت در بازار مسکن افراد نیز هنگام انتخاب خانه وسواس بیشتری به خرج می‌دهند، انتخاب محله‌ای که ملک در آن قرار دارد از مواردی است که باید به آن توجه بیشتری شود تا با آشنایی کامل اقدام به خرید ملک کنند. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به معرفی محله نصرت تهران بپردازیم و قیمت آپارتمان در خیابان نصرت را بررسی کنیم.

چند نمونه از آگهی خرید ملک در سایت دلتا

محله نصرت تهران

محله نصرت تهران کجاست؟

در سال‌های گذشته محله نصرت کنونی جزو و اراضی کشاورزی و دامداری حریم تهران قدیم بود؛ از سال 1313 به بعد با ساخت بزرگت‌ترین بیمارستان کشور در محله نصرت، تحول چشمگیری در این منطقه به وجود آمد؛ چرا که وجود بیمارستان در این محله باعث شد ناخودآگاه رفت و آمد به خیابان نصرت افزایش یابد و محله‌ای جدیدی به نام نصرت به شهر تهران افزوده شود.

اکنون با گسترش شهرنشینی، محله نصرت تهران در جنوب منطقه 6 تهران و در مجاورت بیمارستان امام خمینی واقع شده است. این محله از شمال با خیابان فاطمی، از جنوب با خیابان آزادی، از شرق با خیابان کارگر شمالی و از غرب با بزرگراه چمران محدود شده و در مجاورت محله‌های توحید، شهرآرا، فاطمی، شریعتی، جهان آرا، دانشگاه تهران، اسکندری و میدان حر قرار دارد.

محله نصرت تهران

نقشه خیابان نصرت

در تصویر زیر، نقشه خیابان نصرت و مکان های اطراف آن نمایش داده شده است.

دسترسی به محله نصرت

محله نصرت تهران به دلیل قرارگرفتن در مرکز تهران از دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که این محله در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و شما نمی‌‌توانید به راحتی با اتومبیل شخصی خود در طول روز به نقاط تهران تردد کنید. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید برای تردد از ایستگاه‌های مترو توحید و انقلاب برای رفتن به محله نصرت استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  محله کوهک تهران کجاست؟

محله نصرت تهران

بررسی قیمت آپارتمان در خیابان نصرت

چنانچه قصد خرید آپارتمان در محله نصرت را دارید، لازم است بدانید این محله در محدوده مرکزی شهر قرار گرفته و خیابان نصرت مهم‌ترین خیابان آن است. قیمت خرید آپارتمان در خیابان نصرت غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن در مقایسه با سایر مناطق تهران بالاتر است. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 60 تا 110 میلیون متغیر است؛ بنابراین برای خرید یک واحد آپارتمان 110 متری نوساز به 11 میلیارد و 200 نقدینگی نیاز دارید.

امکانات محله نصرت تهران

  • بیمارستان امام خمینی
  • بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران
  • بیمارستان مرکز طبی اطفال
  • پارک لاله
  • کلیسای حضرت ابراهیم
  • مدارس متعدد
پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان در سید خندان، زندگی متفاوتی را تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…