با خرید آپارتمان در سید خندان، زندگی متفاوتی را تجربه کنید

دیدگاه‌ها برای با خرید آپارتمان در سید خندان، زندگی متفاوتی را تجربه کنید بسته هستند
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال محله‌ای برای زندگی در تهران هستید که به راحتی به تمام نقاط این شهر دسترسی داشته باشید، سیدخندان انتخاب بسیار مناسبی است.
محله سیدخندان

در صورتی که تصمیم به خرید خانه دارید مناطق شمال شرق تهران می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چرا که از دسترسی، آب‌وهوای مناسب و امکانات رفاهی فراوان بزخوردار هستند؛ محله سیدخندان یکی از همین مناطق است؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در سیدخندان را دارید و علاقه‌مند هستید بدانید که سیدخندان منطقه چند تهران است؟ یا اینکه آیا سیدخندان بالاشهر است؟ برای اشنایی بیشتر با این محله، تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های خرید ملک در سیدخندان

محله سیدخندان

محله سید خندان کجاست؟

قدمت محله سیدخندان مانند بیشتر محله‌هایی که در شمال شرق قرار دارند، به زمان ناصرالدین شاه باز می‌گردد که درز آن زمان این محله روستایی بیش نبود که به دلیل آب‌وهوای خوب و مناطق سرسبز آن بسیار مورد توجه افراد مختلف خصوصا پادشاهان قرار می‌گرفت. در آن زمان پیرمردی در این روستا زندگی می‌کرد که می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین علت نامگذاری محله سیدخندان بود؛ این شخص که سیدجعفر شاه نام داشت و به سیدخندان معروف بود؛ این شخص در روستا قهوه‌ خانه‌ای بنا کرده بود و از مسافران پذیرایی می‌کرد.

درحال حاضر با گسترش شهرنشینی محله سید خندان در منطقه 7 شهرداری قرار دارد و از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به محله ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران، از غرب به خیابان سهروردی شمالی و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی متصل می‌شود به نوعی می‌توان گفت این محله مرز بین منطقه 3 و 7 قرار دارد؛ اوج پیشرفت این محله، با ساخت اتوبان سیدخندان آغاز شد؛ به گونه‌ای که بافت این محله تغییر شکل پیدا کرد و بیشتر خانه‌ها این محله شکلی نوساز و مدرن به خود گرفتند.

محله سیدخندان کجاست؟

نقشه محله سید خندان

در تصویر زیر می‌توانید به طور کامل جزئیات و محله های اطراف سید خندان را مشاهده کنید.

دسترسی به محله سید خندان

این محله از لحاظ دسترسی در شرایط بسیار مناسبی است به‌طوری‌که حتی از دیگر محله‌های مجاور آن؛ برای دسترسی به اتوبوس و تاکسی باید به زیر پل سید خندان رجوع کرد. همین مسئله باعث شده تا در بیشتر ساعات روز، شاهد ترافیک سنگینی در این محدوده باشیم. بهترین مسیر دسترسی به محله سیدخندانت تهران، برای استفاده از اتومبیل شخصی، بزرگراه‌های رسالت و صیاد شیرازی است. همچنین در صورتی که بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به سیدخندان، متروی خط 3 می‌باشد که در ایستگاه شهید قدوسی قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در گلدشت کرج با متری 15 میلیون

محله سیدخندان

قیمت خانه در سید خندان

موقعیت جغرافیای و امکانات رفاهی فراوان باعث شده تا قیمت خرید خانه در محله سید خندان تهران، بالاتر از نقاط دیگر تهران باشد؛ از سوی دیگر به دلیل قدمت بالای این محله شما می‌توان دو بافت مسکونی مدرن و سنتی را مشاهده کنید. در حال حاضر مهم‌ترین المان برای خرید خانه، شناخت درست محله و کوچه و خیابان‌های آن است؛ در نتیجه بهترزین خیابان های سیدخندان برای زندگس می‌توان به جلفا، ارسباران و خرمشهر اشاره کرد؛ به همین منظور قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 70 تا 150 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 150 متری فول امکانات به 19 میلیارد نقدینگی نیاز دارید؛ برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

امکانات محله سیدخندان

امکانات رفاهی این محله از حمله دلایلی است که باعث می‌شود بسیاری از افراد برای اجاره و خرید خانه آن را انتخاب کنند؛ چرا که شما با سکونت در این محله از هر نظر کمبود امکانات را حس نخواهید کرد؛ برای آشنایی با مهم‌ترین امکانات این محله در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

مراکز خرید سیدخندان

  • مرکز خرید اندیشه
  • فروشگاه ملزومات دکوراسیون داخلی

مکان‌های تفریحی

  • پارک رسالت
  • پارک اندیشه
  • پارک مادر
  • موزه رضا عباسی
  • فرهنگ سرای ارسباران
  • سرای محله سیدخندان

مراکز درمانی

  • بیمارستان سیدخندان
 پیشنهاد مطالعه: تجربه زندگی متفاوت با خرید آپارتمان در محله میرداماد
نظرات بسته شده است
بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…