چرا سرمایه‌ گذاری در ملک گزینه مناسبی است؟

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید ملک، اعتبار اجتماعی برای شما به همراه دارد و این اعتبار چه در سطح داخلی و چه حتی در سطح بین‌ المللی برای شما به وجود خواهد آمد.
چرا سرمایه‌گذاری در ملک بهترین گزینه مناسبی است؟

همانطور که در مبحث‌های قبل اشاره کردیم، سرمایه‌ گذاری در ملک یکی از راه‌های سودآور برای مردم است. این بازار مشتریان خاص خود را داشته و اگر شما روش درست برای این کار را بلد باشید، آینده روشنی خواهید داشت. اگر علاقه به یادگیری همه چیز درباره سرمایه‌ گذاری در بازار مسکن دارید، با دلتا مگ همراه باشید.

سرمایه گذاری در ملک

در حال حاضر با سخت شدن زندگی و افزایش قیمت‌ها، تنها، کار کردن پاسخگوی احتیاجات زندگی مردم نیست و مردم برای کسب ثروت، نیازمند سرمایه‌ گذاری در بخش‌های دیگر می‌شوند. برای سرمایه‌ گذاری بازارهای مختلفی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این بازارها، بازار مسکن است.

سرمایه گذاری در ملک

چند مورد از ویژگی‌های سرمایه‌ گذاری در ملک

  •  با خرید ملک لذت صاحبخانه شدن را بچشید!

صاحب خانه بودن، نوعی امنیت روانی برای شخص سرمایه‌ گذار به همراه دارد. حتی تعداد زیادی از افراد با هدف خرید خانه؛ به دنبال کسب سود در دیگر بازارهای موازی هستند.

  • عدم محدودیت ملک در ایران

همانطور که می‌دانید، عمده زمین‌های ایران به کوهستان، دشت و کویر اختصاص می‌یابد. همین موضوع باعث می‌شود که برای ساخت و ساز و خرید ملک با محدودیت روبرو نشویم.

چند مورد از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در ملک

  •  امکان استفاده از تسهیلات بانکی

فرض کنید که زمینی خریداری کرده و اقدام به ساخت و ساز کرده‌اید. در نتیجه می‌توانید از تسهیلات بانکی استفاده کرده و در نتیجه کار، قسمتی از سود ساختمان را جهت پرداخت اقساط بانکی تخصیص دهید.

  •  قابلیت تغییر کاربری ملک
مطلب پیشنهادی:  فریب تبلیغات پیش‌فروش مسکن ملی را نخورید

تنها بازاری که در هر زمان، کارایی آن قابلیت تغییر دارد، ملک است. برای مثال یک ملک کشاورزی را به ملک صنعتی تبدیل نمایید.

 قابلیت تغییر کاربری ملک

  • سودآوری از طریق رهن و اجاره ملک

گاهی ممکن است ملکی را خریداری کرده ولی دیگر به آن احتیاجی نداشته باشید. در این صورت می‌توانید آن را فروخته یا اجاره دهید و از این طریق به سودآوری برسید.

  • حفظ ارزش ملک در طول زمان

بازازهای سرمایه‌ گذاری دیگر مانند دلار و طلا، دائما در حال تغییر است و ثبات ندارد. اما بازار مسکن نسبت به دیگر بازارها، کمتر دچار تغییرات می‌شود.

  • غیرقابل سرقت بودن املاک

غیر قابل سرقت بودن ملک مورد دیگری است که سرمایه گذاری در حوزه مسکن را از سایر روش های سرمایه گذاری در ایران متمایز می کند. طلا، دلار، ماشین و هر ارزش همواره در معرض خطر سرقت قرار دارد. ولی بازار ملک از این خطر در امان است و سارقان نمی ­‌توانند چشم داشتی به ملک شما داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «با مناطق در حال پیشرفت تهران آشنا شوید!» از دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…