مالکان بافت فرسوده اصفهان، تسهیلات دریافت می‌کنند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هم استانی‌ها در همه شهرهای این استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمانی اخذ کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سامانه http://Saman.mrud.ir از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شود.
بافت فرسوده اصفهان

به گزارش دلتا مگ به نقل از ساختمان‌آنلاین، علیرضا قاری قرآن اعلام کرد: تسهیلات خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن با شرایط آسان به متقاضیان اصفهانی پرداخت می‌شود.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه طرح ارائه تسهیلات خودمالکی از نیمه دوم دی ماه آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: افراد در صورت ثبت‌نام در این طرح اگر ساکن کلانشهر اصفهان باشند، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با شرایط آسان برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: در این طرح نیاز به سپرده‌گذاری و خرید اوراق نیست و دوران مشارکت و بازپرداخت ۲۰ ساله و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی است.

قاری قرآن با بیان اینکه اخذ ضمانت‌نامه پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات بانک‌های عامل است، اضافه کرد: برای تسهیلات ساخت خارج از بافت فرسوده اصفهان (خودمالکی) همه سازندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:  با محله نارمک بیشتر آشنا شوید

او خاطرنشان کرد: افراد دارای زمین که مجوز ساخت دریافت کرده باشند در صورت مراجعه به سامانه http://Saman.mrud.ir  اگر متقاضی تسهیلات برای ساخت و ساز در خارج از بافت هستند، از بخش (خارج از بافت فرسوده اصفهان) می‌توانند ثبت‌نام و از تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین به آخرین وضعیت ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۴۳ هزار و ۶۶۸ نفر در این طرح نام‌نویسی کردند که بیشترین آن‌ها در سطح استان به ترتیب مربوط به بهارستان، شاهین‌شهر و فولادشهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن

با توجه به آمارهای منتشر شده، در هر ماه حداقل 50 هزا مستاجرکم درآمد داریم که برای تامین اج…