انتقاد سرپرست منطقه آزاد از فروش زمین های قشم

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اخیرا سرپرست منطقه آزاد قشم نسبت به فروش زمین های این منطقه انتقاد کرده و گفته است در قشم به اندازه 10 سال آینده زمین فروخته شده است.

به گزارش «مجله ملکی دلتا» به نقل از ایلنا، افشار فتح اللهی سرپرست منطقه آزاد قشم در جمع خبرنگاران در این رابطه گفته است که تامین مالی از محل فروش اراضی، بدترین شیوه مدیریتی است، به طوری امروز عمده درگیری و پرونده‌های قضایی ما مربوط به فروش زمین در سال‌های گذشته است.

افشار فتح اللهی اشاره به برنامه‌های منطقه آزاد قشم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت منطقه آزاد قشم تا افق 1404 و 1408 اظهار داشت: منطقه آزاد قشم تا به امروز هیچ برنامه مطالعاتی و توسعه‌ای نداشته و این برنامه‌ها منطبق بر واقعیت‌ها هستند.

فروش زمین

وی تاکید داشته که به هیچ عنوان فروش زمین نخواهیم داشت و آن را مساوی با خام فروشی می‌دانیم.

سرپرست منطقه آزاد قشم با ذکر این مطلب که برای تامین منابع به دنبال روش‌های جدید از طریق ابزار نوین هستیم، تاکید کرده است که به هیچ وجه زمین نمی‌فروشیم مگر اینکه برای پروژه خاصی باشد.

مطلب پیشنهادی:  معاملات مسکن در ترکیه افزایش یافت

گفتنی است که بر اساس آمارهای منتشر شده، بهترین عملکرد در رفع تعرض را استان‌های هرمزگان، خوزستان و مرکزی و بهترین عملکرد در اجرای احکام را نیز استان‌های مرکزی، کرمان، آذربایجان‌شرقی به خود اختصاص دادند. در استان‌های سمنان، کرمانشاه و گیلان نیز هیچ گونه تعرضی ثبت نشد.

مطالعه بیشتر: مطلب «سایه سنگین دلار بر سر بازار اجاره و بازار مسکن» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…