اختلاف قیمت اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار مسکن روز به روز دچار نوسانات شدید شده و با چنین وضعیتی هیچکس از آن در امان نیست.
قیمت اجاره خانه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، نوسانات شدید قیمت، علاوه بر خرید ملک بر قیمت اجاره خانه نیز تاثیرات زیادی داشته و بسته به موقعیت و شرایط محلات در شهر، شاهد اختلاف قیمت در مناطق مختلف هستیم.

قیمت اجاره خانه در شهرهای پر جمعیتی مثل تهران گاها می‌تواند به یک سرگردانی و دغدغه بزرگ برای ساکنانش تبدیل شود و اختلاف اجاره خانه در مناطق گوناگون آن بیش از هر شهر دیگری به چشم می‌آید.

قبل از هر چیز باید بدانید که اجاره خانه در مناطق مختلف تهران شما را با محدوده قیمت‌های بسیار متفاوتی مواجه می‌کند.

عواملی چون فرهنگ ساکنین یک منطقه، امکانات واقع شده در آن، نوساز یا قدیمی بودن بافت منطقه و بسیاری دیگر از دلایل مشابه باعث این تفاوت قیمت در زمینه اجاره خانه در تهران می‌شود.

بررسی قیمت اجاره خانه در مناطق تهران

بررسی قیمت اجاره خانه در مناطق تهران

اجاره خانه‌هایی که در محدوده شمال تهران واقع شده‌اند، به مراتب گرانتر از املاک قابل اجاره در شرق تهران است. محلاتی چون اقدسیه، نیاوران، باغ فردوس، فرشته و… برای کسانی مناسب هستند که خواهان سکونت و زندگی در محله‌ای شیک و لوکس می‌باشند.

اگر به دنبال زندگی در محله‌ای هستید که نزدیک به مراکز اداری، تجاری، تفریحی و علمی مانند دانشگاه باشند، بهتر است از املاکی که در ولیعصر، پاسداران، شهرک اکباتان، آرژانتین، جردن، کریم خان و… برای اجاره گذاشته شده‌اند، بازدید نمایید.

حال اگر به دنبال اجاره خانه با قیمت معقول و مناسب‌تر هستید، می‌توانید خانه‌های شرق و جنوب تهران را بررسی نمایید.

مطلب پیشنهادی:  متقاضیان چقدر برای مسکن ملی پول پرداخت کرده‌اند؟

بافت خانه‌ها در این مناطق قدیمی بوده و دیگر خبری از خانه‌های لوکس و لاکچری نوساز در آنها نیست. از این رو طبیعتا قیمت اجاره و حتی خرید خانه در این مناطق کاهش یافته و در مقابل توان افراد برای راحتتر پیدا کردن مسکن افزایش می‌یابد.

ثانیا ترافیک، آلودگی، جمعیت بالا و کمتر بودن امکانات در مقایسه با شمال و غرب تهران از جمله دیگر دلایلی هستند که اجاره خانه را برای افراد در این مناطق ساده‌تر می‌کند.

به طور کل مناطق 15 تا 20 تهران محله‌هایی هستند که در جنوب و جنوب شرقی شهر واقع شده و با کمی جستجو در آنها به سادگی می‌توانید ملکی ارزان و مناسب را معامله کنید.

پیشنهاد اجاره: چنانچه قصد اجاره خانه در تهران را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که از سایت ملکی دلتا استفاده کنید چرا که امروزه با توجه به مشغله‌های مختلف روزانه دیگر وقت صرف کردن برای تحقیقات محلی، پیگیری‌های مدام برای آگاهی از قیمت‌های روز بازار مسکن و بطور کل از این بنگاه به آن بنگاه رفتن کار سخت و طاقت فرسایی به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…