برای اجرای عملیات 80 هزار واحد طرح نهضت ملی نیاز به پیمانکار داریم

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شهرهای جدید موظف به ایجاد جذابیت در استقبال از شهروندان برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی و سکونت در شهرهای جدید هستند.
واحد طرح نهضت ملی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از حبیب‌اله‌طاهرخانی معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مجموعه شهرهای جدید باید طبق برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی انجام شده هرچه زودتر مقدمات انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی حداقل ۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی را انجام دهد.

طاهرخانی گفت: شهرهای جدید باید همانند طرح اقدام ملی که در دوره قبل آغاز و به مرحله اجرا رسید باید در طرح نهضت ملی نیز عملکرد خوبی داشته باشند، چراکه با وجود استقبال خوب مردم در ثبت‌نام این طرح، انتظار از ما در تحرک بیشتر و ارائه برنامه‌ریزی دقیق بالاتر می‌رود.

معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی ادامه داد: در این راستا شهرهایی که شرایط آغاز عملیات آماده‌سازی و ساخت واحدهای مسکونی را به طور همزمان ندارند، هرچه سریعتر این مراحل را به صورت جداگانه آغاز و گزارش آن را به طور دقیق و منظم به شرکت مادر اطلاع دهند.

طاهرخانی در خصوص انجام مقدمات انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی حداقل ۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی را انجام دهد گفت: تمامی شهرها به سرعت وضعیت متقاضیان ثبت نام شده را ساماندهی کرده و مراتب را به شرکت مادر گزارش دهند.

مطلب پیشنهادی:  نگاهی به وضعیت بازار معاملات مسکن در آذرماه

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر قیمت‌های ساخت‌وساز نهایی شده و مدل اجرایی مناسبی در حال قطعی شدن است که تلاش داریم پیش از پایان فرایند ثبت‌نام و ارزیابی، آن را اعلام کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از تمامی شرکت‌های تابعه تقاضا دارم با توجه به تعداد بالای پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرها و نبود منابع مالی لازم برای اتمام آن‌ها، در آغاز پروژه‌های جدید به حجم منابع مورد نیاز توجه کرده و پروژه‌های با پیشرفت بیشتر را نیز برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر در اولویت قرار دهند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ویلاهای 100 میلیاردی در مازندران!» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …