اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن 7 میلیون تومانی شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن: چنانچه سازندگانی طی دو سال واحد‌ها را به اتمام برسانند، بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۸ ساله خواهد شد که میزان اقساط نیز نسبت به آن کاهش دارد.
اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از محمدحسن علمداری، بازپرداخت اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن با لحاظ ۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله اعلام شد.

نحوه باز پرداخت وام بدین نحو است که هفت میلیون تومان قسط توسط مشارکت‌کنندگان و دریافت‌کنندگان برای تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی بدون سود دوران ساخت ماهانه واحد‌ها پرداخت می‌شود.

محمدحسن علمداری گفت: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی بانک‌ها مکلف شدند تا سالانه ۳۶۰ هزار میلیاردتومان را به بخش مسکن اختصاص بدهند.

علمداری در ادامه افزود: تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی نیز با احتساب ۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله ۶ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان، تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با احتساب ۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

عضو هیات‌مدیره بانک گفت: اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن روستایی با مبلغ 250 میلیون تومان با لحاظ ۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله برای تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومان ۴ میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی:  حباب قیمت مسکن در کدام مناطق تهران بزرگتر است؟

علمداری تصریح کرد: چنانچه سازندگانی طی دو سال واحد‌ها را به اتمام برسانند، بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۸ ساله خواهد شد که میزان اقساط نیز نسبت به آن کاهش دارد.

گفتنی است، نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ساخت واحدهای ۵۰ تا ۸۰ متری، پیشنهاد جدید انبوه سازان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …