ساخت واحدهای ۵۰ تا ۸۰ متری، پیشنهاد جدید انبوه سازان

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان: ‌در پیشنهادات به‌دنبال ساخت واحدهای کوچک هستیم
واحدهای ۵۰ تا ۸۰ متری

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از سیدمحمد مرتضوی، در پیشنهادات انبوه‌سازان به سمت ساخت واحدهای ۵۰ تا ۸۰ متری حرکت خواهیم کرد.

مرتضوی ادامه داد: پیشنهاد واحدهای ۵۰ تا ۸۰ متری به این دلیل است که این واحدها متناسب با وضعیت استان‌ها، شهرها، وسعت،‌ شرایط اقتصادی و دهک‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

امیدواریم با کاهش متراژ ساخت و اصلاح الگوی ساخت فاصله بین متقاضی و فروشندگان را که بر اساس شرایط نامناسب اقتصادی ایجاد شده را به حداقل برسانیم.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان افزود: حضور انبوه‌سازان در شوراهای مسکن در سطوح استانی یکی از خواسته های ما بوده و از دولت تقاضا داریم ما را همانند آنچه در طرح مسکن اتفاق افتاده، قرار دهند.

وی بیان کرد: معتقدیم در شوراهای استانی مسکن ظرفیت‌های خوبی در جهت در تسهیل مجوزها و اصلاح یک سری قوانین بالادستی که با ساخت واحدهای کوچک تطابق ندارند، وجود دارد.

مرتضوی تاکید کرد که ساخت و ساز در ایران با استفاده از روش های نوین ساخت، باید به سمت کیفی تر شدن حرکت کند.

مطلب پیشنهادی:  خواستار تعیین کد رهگیری بر اساس پلاک ثبتی هستیم

امروز در این بخش خلاء داریم امیدواریم بخش‌ قابل توجهی از واحدها با روش‌های صنعتی سازی ساخته شود. ضمن این‌که تسهیلات بانکی را در بازه کوتاه‌تری به پروژه‌ها تزریق کنیم و آورده متقاضیان نیز در زمان کوتاه‌تری واریز شود.

وی در ادامه افزود: در پیشنهادات، انبوه‌سازان توجه ویژه‌ای به مشاعات و ارائه کیفیت سکونتی مناسب داشته است. الزام داشتن پارکینگ برای هر کدام از واحدها مورد توجه قرار گرفته و عرصه‌ها و محوطه‌های خوب خدماتی مختلف در حوزه‌های مختلف دیده خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : مطلب «در کدام محله می‌توان با نقدینگی زیر یک میلیارد خانه خرید؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…