سرمایه‌گذاری در مسکن در مناطق رو به رشد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در حال‌ حاضر مناطقی از قبیل منطقه ۵ و ۲۲ تهران از جمله مناطق رو به‌ رشد و پیشرفت هستند و از جمله مناطقی به شمار می‌روند که می‌توان بر روی رشد و افزایش قیمت و یا پیشرفت‌شان سرمایه‌گذاری کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، یکی از دلایلی که باعث می‌شود این ۲ منطقه از کلان‌شهر تهران، محل و موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به سود بیشتر در آینده به شمار روند این است که منطقه ۵ و ۲۲ این کلان‌شهر، جای کافی و مناسب برای ساخت‌ و ساز دارند.

وجود جمعیت بسیار زیاد در مناطق مختلف شهر تهران و تکمیل ظرفیت و گنجایش این مناطق، باعث شده‌ تا در حال حاضر، بسیاری از افراد به سمت حومه شهر تهران حرکت کنند. از طرف دیگر افرادی که قصد خرید مسکن با قیمت مناسب دارند و یا تمایل دارند به سرمایه‌گذاری در بازار مسکن دست بزنند لازم است به فاکتور پیشرفت و رو به‌ رشد بودن منطقه مورد نظرشان توجه کافی داشته باشند. چراکه توجه به این عامل می‌تواند آینده مناسبی را پیش روی این افراد قرار دهد.

شهر پردیس

سرعت رشد این منطقه، باعث شده تا بسیاری از افراد به این منطقه از کلان‌شهر تهران مهاجرت کنند و شهر جدید پردیس به وجود آید.

شهر پردیس یکی از پرطرف‌دارترین و مناسب‌ترین شهرک‌ها در کلان‌شهر تهران به شمار می‌رود.

سرمایه گذاری در مسکن

از نظر برخی از افراد این منطقه خارج از تهران است. بنابراین رفت‌ و آمد به آن دشوار است. اما لازم به ذکر است که با وجود این‌که این شهرک ۱۷ کیلومتر با تهران فاصله دارد، اما از جمله مناطقی است که رو به پیشرفت دارد و امکان افزایش یافتن قیمت مسکن در آن در آینده بالا است.

مطلب پیشنهادی:  اهمیت سن ساختمان به هنگام خرید خانه در تهران

منطقه پردیس تاریخچه زیادی ندارد اما مسیر آن برای رشد و ترقی در آینده بسیار هموار است. به‌ طور کلی می‌توان گفت بسیاری از مناطقی که در حال حاضر به رشد و پیشرفت دست یافته‌اند در ابتدا از نظر بسیاری از افراد، بیابانی و یا غیرقابل سکونت محسوب می‌شدند.

برای سرمایه گذاری حتما باید به خارج تهران برویم؟

با توجه به توضیحات فوق برای سرمایه‌گذاری باید دید که آیا منطقه‌ای با مشخصاتی که توضیح داده شد جزو مناطق ۲۲ گانه تهران وجود دارد ؟ بله. منطقه ۲۲ و سپس منطقه ۵ تهران، این ۲ البته با اختلاف زیاد با یکدیگر رتبه‌دار بیشترین ساخت و ساز در بین مناطق ۲۲ گانه تهران دارا هستند.

منطقه ۲۲ تهران

این منطقه با توجه به وسعت و امکانات جدید یکی از گزینه‌های داخل تهران برای سرمایه‌گذاری است. این منطقه بر خلاف مناطق دیگر تهران دارای برج‌های ۵۰ طبقه نیز است و ساخت و ساز محدود به ساختمان‌های ۵ یا ۷ طبقه نمی‌باشد و از این رو یکی از مناطق مدرن در ایران به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…