خرید خانه در منطقه 12 اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منطقه 12 اصفهان بخاطر وجود مناطق صنعتي متعدد داراي تردد بسيار بالاي خودروهاي سبك و سنگين مي باشد.
منطقه 12 اصفهان

اگر قصد خرید خانه در منطقه 12 اصفهان را دارید، بهتر است تا پایان این مقاله با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

منطقه 12 با مساحت 8223 هكتار از شمال به تقاطع بزرگراه آزادگان و جاده ديسمان در امتداد جاده ديسمان تا پل گز، از جنوب به امتداد خيابان بهارستان از تقاطع كاوه تا تقاطع خيابان امام‌خميني امتداد دارد.

محلات منطقه 12 داراي قدمتي طولاني بوده و بسيار ارزشمند مي‌باشند. از ويژگي‌هاي اين منطقه همجواري پالايشگاه اصفهان، نيروگاه شهيد منتظري، شهرك صنعتي محمود آباد، شهرك اميركبير، منطقه صنعتي، بيمارستان تخصصي كودكان امام حسين (ع) می‌باشد.

منطقه دوازده اصفهان بخاطر وجود مناطق صنعتي متعدد داراي تردد بسيار بالاي خودروهاي سبك و سنگين مي‌باشد و همچنين اين منطقه 2 ورودي شهر اصفهان (اتوبان معلم و اتوبان آزادگان) را در بردارد.

نقاط قوت منطقه 12 اصفهان برای خرید خانه

اگر این روزها به دنبال خرید ملک و یا آپارتمان در منطقه 12 اصفهان هستید بهتر است در ابتدا با نقاط قوت این محدوده آشنا شوید و سپس قرار خرید خود را امضا نمایید. مواردی از قبیل:

  • دسترسی به ورودي اتوبان معلم و اتوبان آزادگان
  • به دلیل مجاورت با هسته‌های صنعتی و تجاری، پتانسيل بالایي در ايجاد مناطق تجاري ويژه وجود دارد
  • داراي زمین های وسیع شهري جهت استفاده از پتانسيل‌هاي سرمايه گذاران و پروژه‌هاي مشاركتي
  • داراي پتانسيل بالا جهت ايجاد مراكز گردشگري در منطقه
  • دسترسی مناسب به شبکه حمل و نقل عمومی شهر اصفهان، با وجود 5 ايستگاه خط مترو در اين منطقه (قدس، بهارستان، گستان، مفتح، عليخاني)
مطلب پیشنهادی:  ترمز افزایش قیمت مصالح ساختمانی باید کشیده شود

قیمت خرید خانه در منطقه 12 اصفهان

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در اصفهان با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

خرید خانه در محله نگارستان، میدان مادر با متراژ 120 متر و نوساز ، دو خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 21 میلیون و 417 هزار.

قیمت آپارتمان در ملک شهر با مساحت 75 متر و 6 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 15 میلیون و 733 هزار.

قیمت خانه در ملک شهر با متراژ 170 متر، نوساز، دو خوابه، طبقه چهارم با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 32 میلیون.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه  5 اصفهان را دارید، خرید آپارتمان در جلفا بهترین گزینه است که در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…