خرید آپارتمان در منطقه 5 اصفهان

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
منطقه 5 با مساحت 1702 هکتار، از شمال به میدان سهروردی و بلوار ملت تا سی و سه پل، از جنوب به پل راه آهن، از شرق به خیابان چهارباغ بالا محدود مي‌شود.
آپارتمان‌ های شهر اصفهان

وجود آثار تاریخی با ارزشی مانند سی‌وسه‌پل، پل مارنان، چهارباغ بالا و دیگر جاذبه ها باعث شده است که خرید آپارتمان در منطقه 5 اصفهان طرفدار داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

بیشترین قیمت زمین‌‌های اصفهان را منطقه پنج، به خود اختصاص داده است به نحوی که بیشتر تراکم منطقه پنج اصفهان، مربوط به وحید و کم‌ترین نیز مربوط به سپاهان شهر است.

این منطقه از شهر اصفهان از ۱۲ محله تشکیل شده است و از نظر سرانه فضای سبز در رتبه دوم، از نظر سرانه پارکینگ در رتبه دوم، از نظر سرانه کتابخانه در رتبه سوم و از وسعت نیز، پس از مناطق 12 و 4 در رتبه سوم قرار دارد.

قیمت خرید آپارتمان در منطقه 5 اصفهان

در ادامه قیمت آپارتمان در منطقه پنج اصفهان را مشاهده می کنید:

  • آپارتمان 120 متری، 5 سال ساخت، دو خوابه، طبقه همکف، امکانات (پارکینگ-انباری – آسانسور) / قیمت: 6 میلیارد و 200 میلیون تومان.
  • خرید آپارتمان با متراژ 275 متر، نوساز، چهار خوابه، طبقه همکف، امکانات (پارکینگ-انباری – آسانسور) / قیمت: 19میلیارد تومان.
  • فروش خانه با مساحت 110 متر، 14 سال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم، امکانات (پارکینگ-انباری) / قیمت: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان.
  • خانه با متراژ 127 متر، یک سال ساخت، دو خوابه، طبقه چهارم، امکانات (پارکینگ-انباری – آسانسور) / قیمت: 6 میلیارد و 600 میلیون تومان.
  • خرید خانه 240 متری، نوساز، سه خوابه، طبقه سوم، امکانات (پارکینگ-انباری – آسانسور) / قیمت: 20 میلیارد تومان.
مطلب پیشنهادی:  پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی با سود 5.5 درصد

پیشنهاد خرید:  اگر قصد سکونت در منطقه 5 اصفهان را دارید، آپارتمان 173 متری نوساز در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…