بهترین مناطق اصفهان برای سرمایه گذاری کدام است؟

1
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در اصفهان، بالای شهر و پایین شهر به شمال و جنوب جغرافیایی ارتباطی ندارد. رودخانه زاینده رود که از وسط اصفهان می گذرد، این شهر پر از جاذبه‌های گردشگری را، به دو قسمت تقسیم کرده است. اصفهان شهری است که می‌توان در آن اوج شکوه و تمدن ایران زمین را به نظاره نشست.
بهترین مناطق اصفهان

انتخاب بهترین مناطق اصفهان برای سرمایه‌گذاری و خرید آپارتمان بستگی به بودجه و نقدینگی شما دارد. اصفهان این کلان‌شهر زیبای تاریخی، انسان را تا اوج شکوه و عظمت ایرانی بالا می‌برد و تبلور شکوه ایران زمین را به رخ همه جهانیان می‌کشاند.

اصفهان با محله‌های قدیمی بکر، طبیعت زیبا و آب و هوای متعادلش، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. اگر اصفهان را برای افزایش سرمایه خود و کسب سود در حیطه املاک برگزیده‌اید، بهتر است تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

اصفهان

اگر قصد خرید ملک و سرمایه‌گذاری در اصفهان را دارید، با توجه به بودجه خود مناطق در حال رشد اصفهان را انتخاب کنید. گاهی اوقات پیشرفت امکانات رفاهی، آموزشی در بهترین منطقه اصفهان باعث بالا رفتن قیمت‌ها می‌شود، گاهی هم بدون تغییر خاصی، تقاضا برای خرید ملک در محله‌ای بالا می‌رود که در نهایت باعث افزایش قیمت خانه در آن محله می‌شود.

بیشترین افزایش قیمت خانه در محله‌های رو به رشد اصفهان است که، مربوط به مناطق جنوبی این شهر می‌باشد. همانطور که می‌دانید جنوب شهر اصفهان، دارای خانه‌هایی با قیمت‌های بالا‌تر از سایر مناطق اصفهان است که از نظر دسترسی به امکانات رفاهی در وضعیت بهتری نسبت به بخش‌های دیگر قرار دارند. در نتیجه بیشترین افرایش قیمت خانه مربوط به محله مرداویج و خیابان‌های حاشیه زاینده‌رود است.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در منطقه 5 اصفهان

اصفهان

 گران‌قیمت‌ترین مناطق اصفهان برای خرید آپارتمان

تعدادی از محله‌‌های گران‌قیمت و به نوعی بهترین مناطق اصفهان برای خرید آپارتمان و خانه عبارتند از:

  • نظر غربی، جلفا، توحید، شیخ صدوق جنوبی و شمالی، میر فندرسکی، حکیم نظامی، هزار جریب، چهارباغ بالا.
  • خیابان مطهری، خیابان مشتاق، بوستان سعدی، خیابان آیینه خانه.
  • خیابان عباس آباد، چهارباغ خواجو، خیابان فردوسی.

مطالعه تغییرات قیمت در سال‌های اخیر نشان داده است که، ارزش ملک در بهارستان رو به افزایش است. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید ملک در بهارستان را دارید، از مشاوران متخصص در سایت ملکی دلتا کمک بگیرید تا مناسب‌ترین منطقه اصفهان را برای سرمایه‌گذاری به شما معرفی کنند.

پیشنهاد مطالعه: «موقعیت خیابان چهارباغ اصفهان برای خرید خانه»

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «بهترین مناطق اصفهان برای سرمایه گذاری کدام است؟» را در مجله ملکی دلتا […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

لوکس‌ترین محله‌های اصفهان کدامند؟

اصفهان مقصد خوبی برای مهاجرت به ویژه از شهرستان ها و روستاهای اطراف است. …