خرید آپارتمان در میدان انقلاب تهران با قیمتی باورنکردنی

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وجود مغازه‌های رنگارنگ در مسیر خیابان انقلاب،‌ لذت پیاده‌روی برای رسیدن به مقصد را دوچندان کرده است. اگر قصد خرید آپارتمان در انقلاب را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در انقلاب

محله‌هایی در تهران وجود دارند که از قدمت بالایی برخوردارند و از همان ابتدا اهمیت بسیاری داشتند و بسیار مورد توجه افراد مختلف بوده‌اند. از آنجایی که این محله‌ها همیشه در کانون توجه مردم و مسئولان بوده‌اند، شرایط زندگی در این محله‌ها نسبت به سایر محله‌ها مطلوب‌تر بوده است. یکی از این محله‌ها، میدان انقلاب تهران است. در حال حاضر این میدان جزء یکی از میادین اصلی شهر محسوب می‌شود که بعد از انقلاب هم از جایگاه بهتری یافت. درصورتی‌که تمایل به خرید آپارتمان در انقلاب را دارید برای آشنایی بیشتر با آن، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های خرید ملک در سایت ملکی دلتا

میدان انقلاب تهران

میدان انقلاب تهران کجاست؟

نام این محله در زمان قدیم میدان 24 اسفند بود و به دلیل مجسمه‌ای که در میدان قرار داشت، به آن میدان مجسمه‌ هم می‌گفتند. اگر این سوال برای شما پیش‌آمده که خیابان انقلاب تهران منطقه چند است؟ باید بگوییم که با گسترش شهرنشینی در چند سال گذشته، خیابان انقلاب تهران هم اکنون در منطقه 11 شهرداری قرار دارد که از شمال به خیابان انقلاب، از شرق به خیابان حافظ، از جنوب به خیابان جمهوری اسلامی و از غرب به میدان انقلاب اسلامی و خیابان کارگر جنوبی متصل می‌شود. نزدیک‌ترین محله به میدان انقلاب، محله‌های ‌فردوسی، شیخ هادی، نصرت، دانشگاه تهران، نجات اللهی و جمال‌زاده است. در حال حاضر خیابان انقلاب تهران کتابفروشی های بسیاری دارد که شما می‌توانید انواع کتاب‌های دلخواه خود را که در مناطق دیگر به‌سختی پیدا نمی‌شوند، به‌راحتی می‌توانید در این خیابان پیدا کنید.

محله انقلاب

لوکیشن میدان انقلاب

در تصویر زیر، خیابان انقلاب تهران روی نقشه و دسترسی های مهم آن را مشاهده می‌کنید.

چگونه با مترو به خیابان انقلاب برویم؟

از مزایای منحصر به فرد خرید آپارتمان در انقلاب که باعث شده افراد بسیاری برای زندگی آن را انتخاب کنند، دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی و رفت‌وآمد راحت به سایر نقاط تهران است. برای رفتن به این محله، بهترین مسیر میدان انقلاب با مترو است که می‌توانید در مدت‌زمان کمی بدون آنکه در ترافیک بمانید به هر نقطه از تهران که بخواهید بروید. نزدیک‌ترین مترو به میدان انقلاب، ایستگاه میدان انقلاب است که در خط 4 مترو قرار دارد استفاده کنید؛ علاوه‌برآن در خیابان انقلاب ایستگاه بی‌آرتی نیز به فراوانی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که این محله در طرح ترافیک قرار دارد و شما نمی‌توانید با اتومبیل خود در هر ساعت از روز که بخواهید به محله انقلاب بروید.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت خرید خانه در هفت تیر

محله انقلاب

قیمت خرید آپارتمان در انقلاب

قرار گرفتن این محله در مرکز شهر و دسترسی راحت به سایر مناطق تهران، این امکان را به وجود آورده تا افراد بسیاری تمایل به خرید آپارتمان در انقلاب را داشته باشند. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در میدان انقلاب، بین 45 تا 100 میلیون با توجه با موقعیت و شرایط ساختمان متغیر است؛ بنابراین برای خرید یک واحد آپارتمان 112 متری نوساز به 11 میلیارد و 200 میلیون بودجه نیاز دارید.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع
120 متر یک سال ساخت 45,000,000 تومان
93 متر 20 سال ساخت 65,591,000 تومان
35 متر 27 سال ساخت 85,714,000 تومان

قیمت اجاره خانه در انقلاب

وجود مترو، اتوبوس تندرو BRT، تاکسی‌ها شما را برای رفتن به مقصد مورد نظر منتظر نمی‌گذارد. سهولت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در خیابان انقلاب، قیمت رهن و اجاره آپارتمان در انقلاب افزایش داده است.

ساختمان‌های این محله ترکیبی از بافت قدیمی و نوساز هستند که انتخاب را برای هر شخصی با هر سلیقه‌ای امکان‌پذیر کرده است.

متراژ سن بنا قیمت رهن قیمت اجاره
78 متر 32 سال ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توافقی
65 متر 17 سال ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توافقی
46 متر 19 سال ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توافقی

امکانات میدان انقلاب

از آنجایی که این محله نزدیک به دانشگاه تهران است به داشتن کتاب‌فروشی‌های متعدد شهرت یافته است. همچنین این محله از امکانات رفاهی خوبی در همه زمینه‌ها برخوردار است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

مراکز مهم دولتی

  • سفارتخانه بریتانیا
  • ایتالیا
  • روسیه
  • فرانسه

رستوران‌های معروف میدان انقلاب

  • رستوران خوارزمی
  • سفره‌خانه خورشید
  • رستوران سنتی یادگاری

سینماهای خیابان انقلاب

  • سینما سپیده
  • سینما مرکزی
  • سینما بهمن

 سخن پایانی

خرید آپارتمان در انقلاب تهران برای کسی که می‌خواهد در مرکز شهر زندگی کند و دسترسی آسان و راحتی به سایر نقاط شهر داشته باشد یک انتخاب عالی و مناسب است. همچنین اگر قصد اجاره خانه در انقلاب را دارید دانستن این نکته که اکثر خانه‌های این محله تنها پول رهن می‌گیرند و کمتر خانه‌ای پولی بابت اجاره می‌گیرد ممکن است به شما کمک کند.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «انقلاب، یکی از شلوغ‌ترین محله‌های تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…