مظنه قیمت خانه در خیابان جی اصفهان چند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه منطقه 4 اصفهان هستید، ما خرید ملک در خیابان جی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با نقدینگی بالای میلیارد و 200 میلیون تومان می‌توانید در خیابان جی صاحبخانه شوید.
خرید خانه در منطقه 4 اصفهان

خیابان جی کجاست؟

قبل از اینکه به بررسی قیمت خرید آپارتمان در خیابان جی اصفهان بپردازیم، باید بگوییم که جی یکی از خیابان‌های مهم در شرق اصفهان است که در منطقه 4 واقع شده‌است. این محله به دلیل  که دسترسی خوب و امکانات مطلوب، قیمت خانه در آن به نسبت سایر محله های اصفهان پایین‌تر است.

همانطور که اشاره کردیم خیابان جی (اصفهان) یکی از مهم ترین خیابان‌های این شهر است که به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می‌شود.  قسمت شرقی خیابان جی به خوراسگان و قسمت غربی آن به محله پروین اعتصامی می‌رسد. البته بیشترین قسمت خیابان جی مسکونی است و برای خرید و گردش مناسب نیست.

نقشه خیابان جی

تاریخچه خیابان جی اصفهان

محله جی از محله های بسیار قدیمی شهر اصفهان است. در طول دوره های طولانی از تاریخ اصفهان شامل 2 بخش جی و یهودیه بود، بخش جی در گذشته و در طول تاریخ با نام های انزن، گابا، گابیان، گبی نامیده می‌شد، این خیابان قبل از حمله اعراب گِی نامیده می‌شد و به مرور زمان تغییر کرد و به جی شهرت یافت.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در منطقه 12 اصفهان

قیمت خرید آپارتمان در خیابان جی اصفهان

قیمت خرید خانه در خیابان جی در مقایسه با سایر محله‌های اصفهان مناسب‌تر است. به گونه‌ای که قیمت هر متر زمین برای خرید خانه در این محله از متری 18 تا 50 بسته به نوع ساختمان و متراژ متغییر است. برای مثال خانه فروشی در خیابان جی اصفهان، با مساحت 72 متر 1340 میلیون تومان آگهی شده‌است. برای اطلاع ازقیمت‌های دقیق‌تر اجاره و خرید آپارتمان در این محله به سایت دلتا مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در خیابان جی اصفهان

معابر مهم خیابان جی

خیابان جی غربی به معابر مهمی چون بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید آقابابایی، بزرگمهر، پروین، جی شرقی، پروین اعتصامی، جی غربی-خواجه عمید، لاهور، احمد آباد، گذرمحلی صیادشیرازی-کندرو، خواجه عمید-جی، خواجه عمید، رشحه، مهر، سروستان، آذرمهر و شهید خراسانی متصل می‌گردد.

پیشنهاد مطالعه: طوقچی، محله‌ای ارزان قیمت در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

موقعیت خیابان چهارباغ اصفهان برای خرید خانه

بسیاری از دیدنی‌های تاریخی اصفهان در پیرامون خیابان چهارباغ عباسی جای گرفته‌اند. …