کمد دیواری ریلی، مناسب برای اتاق‌های کوچک

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده بهینه از فضای داخلی اتاق و سازماندهی بهتر لوازم با استفاده از نسل جدیدی از کمدهای دیواری.
کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی، نسل جدیدی از طراحی دکوراسیون است و یکی پیشنهاد عالی برای بهینه سازی فضا، به خصوص برای اتاق‌هایی با متراژ پایین می‌باشد. اما کمد ریلی چیست و چه تفاوتی با کمد ساده دارد؟ ما در مجله دلتا، قصد داریم به بررسی کامل کمد دیواری ریلی بپردازیم.

کمد دیواری ریلی چیست؟

کمد دیواری، یکی از ضروری‌ترین لوازم اتاق است که هنگام انتخاب آن، باید فضا و ابعاد اتاق در نظر گرفته شود. افرادی که اتاق خواب کوچکی دارند، همیشه مشکلاتی را در انتخاب کمد دارند، چرا که کمدهای معمولی که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم، درب لولایی دارند و به بیرون باز می‌شوند. زمانی که چنین کمدی را خریداری می‌کنید، باید فضایی را هم برای باز شدن درب در نظر بگیرید و همین موضوع می‌تواند باعث شود تا شما انتخاب دقیقی نداشته باشید.

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی، همان طور که از نامش پیداست به صورت کشویی و ریلی بر روی غلتک حرکت می‌کند و باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی نیست نگران فضای جلوی کمد باشید. درب این کمدها به راحتی روی ریل حرکت می‌کند و شما می‌توانید لوازم و وسایل خود را به خوبی داخل کمد مرتب کنید. به همین دلیل، می‌توانید استفاده بهینه‌ای از فضا داشته باشید.

انواع کمد دیواری ریلی

انواعی از طرح‌ها و مدل‌های کمد دیواری ریلی در بازار موجود است که به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

  1. کمد دیواری ریلی چوبی

یکی از محبوب‌ترین انواع کمدهای ریلی، نوع چوبی است که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. مدل‌های چوبی طرحدار هم در بازار موجود است و قیمت مدل‌ها بر اساس برند و میزان کاری که بر روی چوب انجام شده، متفاوت خواهد بود که البته به طور کلی، مدل‌های چوبی از دیگر مدل‌ها گران قیمت‌تر هستند.

  1. کمد دیواری هایگلاس

این مدل از کمدها، از ورقه‌های ام دی اف با روکش پلاستیک ساخته می‌شوند درخشندگی خاصی هم دارند. از مزایای خرید این مدل می‌توان به دوام بالای آن اشاره کرد و به دلیل درخشندگی که دارند، میزان نور اتاق را بیشتر نشان می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  با این شش مدل پرده، اتاق پذیراییتان را متحول کنید

کمد دیواری ریلی

  1. کمد دیواری ریلی آینه دار

روی در این مدل از کمدها، آینه نصب می‌شود و دیگر نیازی به خرید آینه جدا ندارید و در واقع، یک تیر و دو نشان می‌شود. کمدهای آینه دار در انواعی از طرح‌ها و اندازه‌ها در بازار موجود هستند که نه تنها بازتاب نور را افزایش می‌دهند، بلکه فضای اتاق لوکس‌تر نیز به نظر خواهد رسید.

  1. کمد دیواری شیشه‌ای

این مدل از کمدهای دیواری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی تمام قسمت‌های در کمد، شیشه نصب می‌شود که می‌تواند از نوع شفاف و یا غیر شفاف باشد. این نکته را هم باید اشاره کنیم که با وجود نصب شیشه، فضای داخل کمد دیده نخواهد شد.

دلایل مهم خرید کمد دیواری ریلی

از جمله دلایل انتخاب کمد دیواری ریلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده بهینه از فضای اتاق
  • قابلیت تنظیم ارتفاع داخل کمد برای لباس‌های بلند
  • سازماندهی بهتر لباس‌ها و وسایل در قفسه‌های داخل کمد
  • باز و بسته کردن راحت و سریع درب کمد

 

تعداد کلمات مطلب: 494

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

راهنمای انتخاب کابینت دو رنگ، مدرن و زیبا

کابینت دو رنگ یکی از راه‌های جذاب و مدرن برای طراحی آشپزخانه است. این نوع دکوراسیون با ترک…