چند استایل شیک که امسال خیلی پر طرفدار هستند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد دوست دارند همیشه شیک باشند و استایل‌های به روزی خریداری کنند اما گاهی مد روز را نمی‌دانند و در تهیه لباس دچار مشکل می‌شوند.
چند استایل شیک و پرطرف‌دار امسال

کسانی که به دنیای مد و فشن علاقه‌مند هستند، طبیعتاً دوست دارند بااطلاع از آخرین ترندهای روز دنیا، استایل شیک و منحصربه‌فرد داشته باشند. ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به شما بگوییم امسال چه لباس‌هایی مد شده‌اند تا با تهیه کردن آن‌ها استایل شیکی را برای خودتان تهیه کنید.

چند استایل شیک و پرطرف‌دار امسال

اگر دوست دارید همیشه شیک و خوش استایل باشد، این مطلب را از دست نداده و تا آخر آن ما را همراهی کنید.

کت‌های‌ کوتاه و کار شده

برای اینکه میزان محبوبیت و مد شدن کت‌های زنانه کوتاه و ترنچ کت‌ها را بفهمید، تنها لازم است گشتی در بازار و آنلاین شاپ‌ها بزنید. کت‌ها می‌توانند در مراسم‌ها، مهمانی‌ها و حتی استایل‌های کژوال و خیابانی به کمک شما بیایند.

البته نکته مهمی که باید بدانید آن است که همه چیز به انتخاب پارچه و نوع کت شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال امروزه کت‌هایی با پارچه‌های ژاکارد یا کت‌هایی که در دیزاین آن‌ها از پارچه‌های سوزن‌دوزی استفاده می‌شود، به‌عنوان انتخاب‌های جذابی برای مهمانی و مراسم‌های مختلف در نظر گرفته می‌شوند.

اما لازم است بدانید که کت و شلوارهای ساده‌تر و مخصوصاً ترنچ کت‌ها که از استایل‌های ترند سال 1403 هستند، می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی برای استایل‌های کژوال و روزمره باشند.

کت‌های‌ کوتاه و کار شده

شلوارهای گشاد و آزاد

جالب است بدانید یک استایل شیک که امسال بسیار مد شده است ست‌کردن کت کوتاه با شلوارهای گشاد و آزاد است. شلوارهای اسکینی و جذب امروزه تقریباً جایگاه خود را در دنیای مد و فشن ازدست‌داده است.

برای استایل شیک در سال 1403 بهتر است شلوارهای گشادتر و راحت‌تر را انتخاب کنید. انواع مدل‌های مام استایل، بوت کات، بگ، نیم بگ، استریت و واید می‌توانند انتخاب‌های خوبی به جای شلوارهای چسبان باشند. این مدل‌ها علاوه بر این که باعث می‌شوند راحت‌تر باشید، استایل شما را شیک‌تر، امروزی‌تر و البته جذاب‌تر نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  ۵ روش برای کنترل استرس و مدیریت آن

مدل‌های ذکر شده در انواع شلوارهای پارچه‌ای، جین، کتان و.. موجود هستند. طبق سبک استایل خود می‌توانید انتخاب کنید که چه جنس پارچه‌ای برای شما مناسب‌تر است.

 استایل شیک با سارافون

یکی دیگر از لباس‌های زیبا در یک استایل شیک که در سال جدید ترند هستند سارافون‌ها هستند. این لباس‌ها در ترکیب با کت‌های کوتاه، دامن و پیراهن‌های رنگی و جذاب می‌توانند استایل بی‌نظیری برای مهمانی‌های شما ایجاد کنند.

سارافون‌ها  طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارد. به همین دلیل، با هر سلیقه و برای هر کاربردی می‌توانید این لباس‌های زیبا را به‌عنوان گزینه‌هایی برای امسال انتخاب کنید.

 استایل شیک با سارافون

ست شومیز با دامن یا شلوار

شومیزها یکی از جذاب‌ترین، پرطرف‌دارترین  و البته کم‌دردسرترین آیتم‌ها برای استایل شیک زنانه هستند. خبر خوبی که برایتان داریم آن است که شما می‌توانید شومیزهای متنوع را با انواع مختلف شلوارها و دامن‌ها ست کنید.

به همین دلیل داشتن یک شومیز با رنگ خنثی می‌تواند به شما برای ترکیب و ساخت استایل‌های متنوع کمک کند. شومیزها بسیار متنوع هستند و انتخاب مدل، طرح، جنس و رنگ آن‌ها به سلیقه و سبک پوشش شما برمی‌گردد. البته اگر دوست دارید شومیز شما به همه چیز بیاید، بدون تردید انتخاب یک شومیز سفید نخی ساده بهترین گزینه است. در واقع، یک شومیز سفید یکی از آیتم‌های ضروری کمد لباس خانم‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…