5 طرح مدرن برای دیوار پشت تلویزیون

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید و دوست دارید که فضای نشیمن خود را مدرن و شیک دیزاین کنید، انتخاب طرح برای دیوار پشت تلویزیون اهمیت بسیاری دارد.
جدیدترین دکور تلویزیون

با توجه به اینکه امروزه سبک مدرن در دکوراسیون طرفداران بسیاری دارد، به همین منظور هنگام طراحی داخلی سعی می‌شود از این سبک در نقاط مختلف خانه استفاده شود؛ از این روی تزیین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که تلویزیون به عنوان نقطه کانونی در خانه به شمار می‌آید و می‌تواند زیبایی فضا را دو چندان کند؛ اما با توجه به تنوعی که در طراحی دیوار تلویزبون وجود دارد، برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌شود که دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحیی کنیم؟ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا جدیدترین دکور تلویزیون با چوب را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین دکور تلویزیون با چوب

دکور پشت تلویزیون با چوب یک روش مدرن و زیبا است که گرمای خاصی به محیط خانه می‎‌بخشد؛ یکی از مزایای استفاده از چوب برای دیزاین پشت تلویزیون این است که شما می‌توانید با تجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خود یکی از طرح‌های آن را انتخاب کرده و یا حتی چوب را با دیگر المان‌ها مانند گچ و سنگ ترکیب کنید؛ برای آشنایی با جدیدترین دکور تلویزیون با ما همراه باشید.

طراحی دیوار تلویزیون با چوب ساده

اگر می‌خواهید یک دکوراسیون ساده و مدرن داشته باشید، بهترین مدل دیوار پشت تلویزیون، استفاده از چوب با طرح‌های ساده است؛ این مدل برای خانه‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب است؛ در این روش شما می‌توانید مانند تصویر زیر نصفی از دیوار را با چوب‌های باریک شده به صورت عمودی دیزاین کنید؛ از مزایای این طرح آن است که باعث می‌شود دیوار پذیرایی بلندتر به نظر برسد؛ بنابراین گزینه‌ای عالی برای نمای پشت تلویزیون در خانه‌هایی با سقف کوتاه است.

جدیدترین دکور تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون با چوب و سنگ

جدیدترین دکور تلویزیون ترکیبی از چوب و سنگ است که به فضای نشیمن جلوه بسیار خاصی می‌بخشد؛ اگر می‌خواهید فضای مدرن داشته باشید بهتر است از سنگ‌هایی با رنگ روشن مانند خاکستری استفاده کیند؛ ترکیب رنگ خاکستری با چوب جلوه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند فضای خانه را بسیار لاکچری نشان دهد.

مطلب پیشنهادی:  این کارها گیاهان آپارتمانی را می‌کشد

جدیدترین دکور تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون مدرن با چوب قفسه‌بندی شده

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره شد، یکی از مزایای استفاده از چوب در دکور دیوار تلویزیون این است که بسیاری از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد؛ برای مثال آن دسته از افرادی که علاقه دارند وسایل دکوری را به دیوار نزدیک تلویزیون نصب کنند، این طرح می‌تواند بسیار کارآمد باشد؛ در این روش شما می‌توانید از چوب به عنوان باکس‌های کوچک استفاده کرده و مانند تصویر زیر به شکل دلخواه به دیوار نصب کنید.

جدیدترین دکور تلویزیون

نور پردازی دکور پشت تلویزیون با چوب

یکی دیگر از جدیدترین دکور تلویزیون، ترکیب چوب و نورپردازی است؛ شما می‌توانید این ترکیب را برای خانه با متراژهای مختلف اجرا کنید بدون آنکه نگران کوچک شدن فضا باشید؛ برای آنکه یک دیزاین شیک و امروزی داشته باشید، بهتر است که از چراغ‌های ال ای دی و به صورت نورمخفی در اطراف تلویزیون استفاده شود؛

جدیدترین دکور تلویزیون

جدیدترین دکور تلویزیون با چوب چند رنگ

یکی دیگر از مزایای استفاده از چوب برای تزیین دیوار پشت تلویزیون این است که چوب‌های مورد استفاده برای دکوراسیون از نظر رنگ دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می‌توانید متناسب با سبک طراحی داخلی، میزان نور و روشنایی محیط گزینه مناسب را انتخاب کنید. یکی از ایده‌های عالی برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون با چوب، استفاده از چند ترکیب رنگ در کنار هم است؛ برای مثال استفاده از رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم می‌تواند به زیبایی دکوراسیون نشیمن شما کمک کند.

یک نظر

  1. ناشناس

    30 فروردین 1403 در 11:07 ق.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 کاربرد فرش گرد در دکوراسیون که کسی به شما نمی‌گوید

برای بسیاری از مردم، فرش آن است که چهار ضلع و چهار گوشه داشته باشد. اغلب هنگام خرید فرش سر…