با این روش چین و چروک پوستتان را از بین ببرید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از بین بردن چین و چروک صورت امروزه به یکی از هدف‌ها در علم پزشکی و زیبایی تبدیل شده است اما برخی از راهکارهای طبیعی نیز برای حل این مشکل موثر هستند.
از بین بردن چین و چروک پوست

از بین بردن چین و چروک پوست خواسته اکثر افراد است و همواره برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند. افرادی که پوست صاف و بدون چروک می‌­خواهند برای درمان چین‌وچروک صورت، روش­‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. از جمله استفاده از شوینده­‌های خاص، کرم‌های ضدچروک و حتی مصرف داروها برای بازسازی پوست را تجربه کرده­‌اند. همراه دلتامگ باشید.

از بین بردن چین و چروک پوست

برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته و در نهایت بهترین روش را معرفی می‌کنیم.

روغن هسته زردآلو

این روغن دارای خاصیت جوان‌سازی پوست و همچنین آب‌رسان بسیار عالی برای پوست شماست؛ بنابراین پوست­‌های خشک می­‌توانند روی خاصیت بی‌­نظیر مرطوب‌­کنندگی آن حساب کرده و از بروز چین‌وچروک پیشگیری کنند.

ویتامین­‌ها و سایر مواد مغذی در روغن هسته زردآلو و همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی این روغن، همه با هم باعث شده‌اند که پوست شما سفت بماند و در جوان‌سازی آن موفق عمل کند؛ بنابراین اگر پوستی شاداب و شفاف می­‌خواهید از این روغن در روتین پوستی خود استفاده کنید.

از بین بردن چین و چروک پوست  با روغن دانه هویج

روغن بذر هویج آنتی‌اکسیدان‌هایی دارد که از ایجاد چین‌وچروک پوست جلوگیری می‌­کنند. این روغن در مبارزه با رادیکال‌­های آزاد موفق بوده و ترکیبات خاص خود از جمله بتاکاروتن، کاروتن، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E دارد که این مواد پیری پوست را تا حد زیادی به تعویق می‌­اندازد.

اگر از بین بردن چین و چروک  پوست هدف شما است و حتی می­‌خواهید از بروز چین و چروک‌­های تازه هم جلوگیری کنید، استفاده از این روغن گیاهی اصل را فراموش نکنید. زیرا این روغن علاوه بر خاصیت گفته شده، مرطوب­‌کننده قوی بوده و ازاین‌رو از شکست پوست به نحو قابل‌ملاحظه‌ای جلوگیری می­‌کند.

مطلب پیشنهادی:  کیک رژیمی با شیره انگور بدون فر

از بین بردن چین و چروک پوست  با روغن دانه هویج

روغن آرگان

روغن آرگان یکی از بهترین روغن­‌های گیاهی باهدف ازبین‌بردن چین و چروک صورت محسوب می‌­شود. این روغن دارای ویتامین E و آنتی­‌اکسیدان است که به‌خاطر وجود آن‌ها پوست مرطوب مانده و محافظت می­‌شود تا جوان بماند.

اگر دوست دارید پوستتان در برابر رادیکال­‌های آزاد محافظت شود و طراوت و شادابی‌­اش حفظ شود، از ماساژ پوست با این روغن گیاهی اصل غافل نمانید. احتمالاً شما هم شنیده­‌اید که روغن آرگان خاصیت مرطوب‌کنندگی بالایی داشته که در نتیجه پوست­‌های خشک و حساس روی کمک این روغن حساب کنند و روند پیری پوست خود را به تعویق بیندازند.

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور

بیشتر خانم‌ها دغدغه رفع چین‌وچروک اطراف چشم خود را داشته یا می­‌خواهند از بروز آن‌ها پیشگیری کنند، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، مصرف روغن هسته انگور برای حفظ شادابی پوست دور چشم را فراموش نکنید.

روغن هسته انگور پنی فنول داشته که به‌خاطرداشتن این ترکیب نه‌تنها از پیری زودرس جلوگیری می‌کند؛ بلکه می‌‌تواند سایر علائم پیری مثل لکه‌های پوستی و خطوط چین‌وچروک را هم از بین ببرد.

نکته مهمی که باید به شما بگوییم آن است که این روغن بسیار سبک است و خیلی زود جذب پوست شده و ازاین‌رو اثرگذاری آن هم به‌زودی برای فرد قابل‌مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…