فرصت ویژه خرید آپارتمان در محله منظریه رشت

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات، دسترسی و بررسی قیمت آپارتمان در منظریه رشت می‌پردازیم.
محله منظریه رشت

سبک آپارتمان‌های محله منظریه رشت لاکچری و لوکس است و خانه‌های ویلایی و قدیمی آن سازه‌های زیبا و مستحکم دارند. از طرفی دسترسی سریع به امکانات رفاهی و برخورداری از درخت‌های کهن و بلند قامت از ویژگی‌های شاخص این محله است. در این مطلب به معرفی منظریه رشت می‌پردازیم و فرصت ویژه خرید آپارتمان در منظریه را بررسی می‌کنیم.

خرید آپارتمان در رشت

محله منظریه کجای رشت است؟

منظریه در محدوده‌ی مرکزی رشت واقع شده است. این محله از شمال به بلوار آزادی، از شرق به بلوار امام خمینی، از غرب به بلوار نامجو و از جنوب به بلوار شهید بهشتی محدود شده است. این محله با محله‌های ‌کوی فرهنگیان، حافظ، شهرک قدس، شهرک رجایی، کوی سید مصطفی خمینی و شهرک آیت الله منتظری مجاورت دارد.

دسترسی‌ها و معرفی خیابان‌های مهم منظریه رشت

محصور بودن توسط چهار بلوار مهم در شهر رشت از مزیت‌های منظریه رشت است. همین امر باعث شده است که دسترسی به این محله خیلی مناسب باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در منظریه را دارید باید مهم‌ترین خیابان‌های این محله را بشناسید. خیابان ولیعصر از قدیمی‌ترین خیابان‌های این محله به شمار می‌آید که بسیار طولانی و عریض است. با ساخت‌و‌سازهایی که طی این سال‌ها روی این خیابان انجام شده بافت آن مدرن‌تر شده است. خیابان تابان شمالی یکی دیگر از خیابان‌های مهم منظریه رشت است که از شهرت خوبی برخوردار است. از دیگر خیابان‌های این محله که خوب است درباره آنها بدانید خیابان آرش، خیابان یاسمن، خیابان مروارید، خیابان ربانی و بلوار منظریه هستند.

خرید آپارتمان در منظریه رشت

امکانات رفاهی و شهری

وجود رستوران‌های معتبر در محله منظریه نشان‌دهنده‌ی اهمیت بالای این منطقه برای سرمایه‌گذاری و سکونت است. رستوران‌هایی نظیر رستوران شکم الملوک، رستوران محرم، رستوران غذاهای سالم بهارنارنج، رستوران چلو شیش، رستوران امیر و رستوران خط داغ از معروف‌ترین رستوران‌های رشت که در منظریه قرار دارند.

وجود هتل کادوس رشت، هتل پردیس رشت، هتل پامچال رشت، بیمارستان دکتر حشمت، بیمارستان شفا، کلینیک درد دانشگاه گیلان، مرکز مشاوره ندای درون، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، مرکز آموزش دکتر حشمت و دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان در محله منظریه رشت اعتباری دوچندان به این محله داده است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در ظفر متری چند؟

از طرفی وجود بوستان‌ها و پارک‌های متعدد مثل بوستان بانوان، پارک محله منظریه و عبور رودخانه گوهررود از میانه محله گوهر رود صفای خاصی به این محله داده است.

همچنین باشگاه آرامش درون، بازارچه نگین، باشگاه ورزشی نگین، مجموعه ورزشی شهدای منظریه و درمانگاه منظریه از دیگر امکانات رفاهی در دسترس ساکنان است.

قیمت آپارتمان در منظریه رشت

بدون شک منظریه یکی از پرطرفدارترین محله‌های رشت است. اگر به محیطی آرام و دنج علاقه دارید، خرید آپارتمان در منظریه رشت می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این محله به دلیل موقعیت مناسب و امکانات رفاهی و درمانی عالی، وجود رودخانه در میانه آن، وجود هتل‌ها و رستوران‌های لوکس، خانه‌های ویلایی لاکچری و آپارتمان‌های مدرن با متریال درجه یک همواره مورد تقاضای بسیاری از سرمایه‌گذاران و مهاجران به رشت بوده است.

لاکچری‌ترین کوچه برای خرید آپارتمان در منظریه رشت کوچه مازیار و کوچه بهرام هستند. این کوچه‌ها از امنیت بالایی برخوردارند و گیت نگهبانی دارند.

در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت خرید آپارتمان در منظریه رشت را از سایت ملکی دلتا با هم بررسی می‌کنیم. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

متراژ (متر) سن بنا (سال) قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
150 نوساز 73,333,000 11,000,000,000
92 نوساز 49,456,000 4,550,000,000
87 22 31,034,000 2,700,000,000
206 نوساز 70,388,000 14,500,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…