بهترین فرصت خرید آپارتمان در محله رشتیان رشت

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات، دسترسی و بررسی قیمت آپارتمان در محله رشتیان رشت می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در رشت و انتخاب این شهر خوش آب و هوا برای سکونت، می‌تواند تجربه یک زندگی جذاب را به همراه داشته باشد. برای خرید خانه و زندگی در شهری که تا به حال در آن سکونت نداشته‌اید از اساسی‌ترین مسائل دسترسی‌ها به امکانات شهری و رفاهی و سایر نقاط شهر است. با خرید آپارتمان در رشتیان رشت، شما امکان زندگی در منطقه 1 شهرداری رشت را دارید و از دسترسی‌ها و امکانات رفاهی و شهری متعددی برخوردار خواهید شد. در این مطلب از دلتامگ به معرفی این محله می‌پردازیم و قیمت خرید آپارتمان در رشتیان رشت را بررسی می‌کنیم.

خرید آپارتمان در رشت

محله رشتیان رشت کجاست؟

محله رشتیان در محدوده‌ی غربی شهر رشت واقع شده است. این محله از شمال به خیابان‌های اعلایی، محمودیان و چهل و هفتم محدود می‌شود. از شرق با بلوار معلم مرز مشترک دارد، از جنوب به بلوار طالقانی می‌رسد و از غرب با بلوار شهید رجایی محصور شده است. محله رشتیان رشت با محله‌های ‌حافظ، چمار سرا، رجایی، فرهاد، حسین آباد، علی آباد، بیجارکن مجاورت دارد.

امکانات محله رشتیان رشت

هر نقطه از شمال کشور جذابیت‌ها و دیدنی‌های مربوط به خودش را دارد. از میان شهرهای شمالی، رشت واقعا زبانزد است و شهری از هر نظر مناسب زندگی است و دیدن آن، اقامت موقت و دائم در آن بسیار لذت‌بخش است.

از امکانات تفریحی و پارک‌های محله رشتیان می‌توان به پارک میثم، باغ الله وردی، باغ فرزانه، پارک نیکمرام و پارک کسمایی اشاره کرد.

بوستان سیمرغ که با مساحت ۴۵۰۰۰ متر مربع در حریم رودخانه گوهررود قرار دارد، از بزرگترین پارک‌های رشت است و از امکانات ورزشی و فضای سبز مناسبی جهت استفاده شهروندان و گردشگران برخوردار است. این بوستان از چندین کوچه با سرشماره زوج نظیر کوچه 18 قابل دسترسی است.

همچنین در تقاطع رشتیان و بیستون، آرامگاه دانای علی قرار دارد که از اماکن زیارتی مهم رشت محسوب می‌شود. باشگاه ورزشی ایران استور و سالن ورزشی چند منظوره شهید رجایی در این محله قرار دارند که علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از امکانات این سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت اجاره آپارتمان در قیطریه چند؟

خرید آپارتمان در محله رشتیان رشت

دسترسی به محله رشتیان

خرید آپارتمان در رشتیان رشت، امکان سکونت شما در محله‌ای را فراهم می‌کند که کوچه‌های پهن و دلبازی دارد، به سایر مناطق شهر دسترسی عالی دارد و از مسیرهای مختلفی قابل دسترسی هست.

از میدان جهاد، بیستون، نیکمرام، بلوار شمسی پور، ضیابری، بلوار شهدای گمنام، یخسازی و بلوار جدید 8 دی و مسیرهای زیاد دیگری می‌توان به رشتیان رسید. افرادی که در این منطقه سکونت دارند به راحتی می‌توانند با کمترین هزینه و زمان خودشان را به مرکز شهر رشت برسانند.

یکی از عوامل رشد این محله پل زیرگذر رشتیان به ضیابری، بلوار شمسی پور و بلوار 8 دی است، که رشتیان را به صورت مستقیم و با کمترین زمان به میدان معلم رشت می‌رساند.

قیمت آپارتمان در رشتیان

در سال‌های اخیر رشد ساخت‌و‌ساز و احداث آپارتمان‌های جدید، رونق بیشتری به محله رشتیان بخشیده است. آپارتمان‌های جدید در این محله با کیفیت‌تر از گذشته و اکثرا به صورت تک واحدی و با متراژهای بالاتر در حال ساخته شدن هستند و می‌توان گفت قیمت آپارتمان در رشتیان با خیلی از محله‌های خوب شهر رشت در حال رقابت و حتی پیشی گرفتن است. یکی از دلایل محبوبیت محله رشتیان این است که بسیاری از کوچه‌های این محله دسترسی فوق‌العاده‌ای به بلوار اصلی دارند. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت آپارتمان در رشتیان رشت را از سایت ملکی دلتا بررسی می‌کنیم. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
145 4 37,931,000 5,500,000,000
84 18 25,833,000 2,170,000,000
175 نوساز 44,514,000 7,790,000,000
73 10 29,589,000 2,160,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…