قیمت اجاره آپارتمان در قیطریه چند؟

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیطریه محله‌ای قدیمی است که به علت قرار گرفتن در شمال شهر تهران و با بیشترین امکانات رفاهی از قبیل مراکز تجاری، فضای سبز و آب و هوای خوب از جمله بهترین مناطق پایتخت برای زندگی است.
اجاره آپارتمان در قیطریه

قیطریه محله‌ای قدیمی در شمال شهر پایتخت در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. اجاره آپارتمان در قیطریه در برج های لوکس و در کنار بزرگترین و زیباترین پارک تفریحی این محله به نام پارک قیطریه لذت‌بخش است. آب و هوای قیطریه عالی است و شاخص آلودگی هوای تهران در قیطریه همواره زیر حد بحرانی بوده است. ما نیز قصد داریم خیلی کوتاه به معرفی این محله از پایتخت بپردازیم.

اجاره آپارتمان در تهران

موقعیت جغرافیایی قیطریه تهران

این محله در شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه محدود می‌شود. از جنوب، به محدوده جهانتاب می ‌رسد. از سمت شرق، به بلوار قیطریه و پارک قیطریه منتهی می‌شود و از غرب، به خیابان شریعتی ختم می‌گردد. این محله با تجریش، الهیه، صدر، اختیاریه، چیذر و حکمت همسایه است.

دسترسی به محله قیطریه

قیطریه دسترسی بسیار راحتی دارد. بزرگراه صدر که از یک طرف به بزرگراه مدرس و از سمت دیگر به بزرگراه صیاد شیرازی، امام علی و بابایی می‌رسد، راحتی تردد با ماشین شخصی را با کمترین ترافیک امکان‌پذیر می‌کند. بهترین خیابان‌ها برای رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه، خیابان شریعتی، بلوار شهید اندرزگو و بلوار کاوه، بلوار صبا، چیذر، خلیلی و فاطمیه هستند.

نزدیکترین مترو به قیطریه دو ایستگاه مترو قیطریه و ایستگاه مترو صدر هستند. ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز در این محله بسیار فراوان هستند، که تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی را راحت کرده است. ایستگاه اتوبوس بهزاد و شهید سلیمی معروف‌ترین آنها هستند.

اجاره آپارتمان در قیطریه تهران

مهمترین اماکن قیطریه تهران

از بزرگ‌ترین فضای سبز این محله یعنی بوستان قیطریه شروع می‌کنیم. یک مرکز تفریحی که با سینما 6 بعدی، زمین اسکیت، زمین بازی کودکان و میز پینگ‌پنگ اوقات فراغت ساکنین را پر می‌کند. سرای محله قیطریه نیز محل برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی، هنری، ورزش و مشاوره خانواده است. آدرس سرای محله قیطریه در خیابان قلندری شمالی است.

مطلب پیشنهادی:  کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

دبیرستان مفید قیطریه بلوار کاوه از مراکز آموزشی معروف در این محله است. کلینیک نسیم قیطریه یکی از مجهزترین مراکز جراحی زیبایی، پوست و مو و پیکرتراشی است که در ضلع جنوبی پارک قیطریه بعد از خیابان روشنایی غربی خدمات‌رسانی می‌کند.

از معروف‌ترین رستوران‌های قیطریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرپروک قیطریه
  • برگر زغالی قیطریه
  • سوشی خونه قیطریه

فامیلی مارکت قیطریه نیز بزرگ‌ترین سوپر مارکت در خیابان اندرزگو، بلوار قیطریه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مانند فست فود خروس، بوستان قیطریه، فروشگاه زنجیره‌ای شهروند چیذر و مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای ملل قرار گرفته است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه

طبق آگهی‌های رهن و اجاره خانه در قیطریه در سایت ملکی دلتا هزینه سکونت در یک واحد 86 متری، 300 میلیون ودیعه و 30 میلیون اجاره ماهیانه است. در جدول زیر چند نمونه قیمت اجاره آپارتمان در قیطریه را برایتان آورده‌ایم.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
100 متر 1400 1.8 میلیارد
140 متر 1387 35 میلیون 300 میلیون

برای دیدن جدیدترین آگهی‌های اجاره آپارتمان در قیطریه از سایت دلتا دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…