هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش که حداقل باید یکبار تجربه‌اش کنید

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
جزیره کیش یک مقصد تفریحی محبوب با طبیعت زیبا و فعالیت‌های آبی فراوان و شهربازی‌های جذاب است.
تفریحات کیش

اگر از زندگی روزمره و دغدغه‌هایش خسته شده‌اید سفر به جزیره‌ی کیش می‌تواند بهترین تصمیم باشد. این جزیره علاوه ‌بر جاهای دیدنی متنوع و جذاب، دارای تفریحات آبی زیادی است که با انجام دادنشان سطح آدرنالین بدنتان را افزایش می‌دهید. تفریحات کیش به گونه‌ای است که افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند تفریح مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند و از آن لذت کافی را ببرند.

خرید آپارتمان در کیش

بهترین تفریحات کیش

برای لذت بردن هر چه بیشتر از تفریحات و جاذبه‌های کیش باید در انتخاب زمان سفرتان دقت کنید. ماه‌های اردیبهشت و خرداد این جزیره خیلی شلوغ می‌شود؛ ولی اگر دوست دارید هم هزینه سفرتان و هم نهایت استفاده و لذت را از تفریحات کیش ببرید مرداد ماه بهترین زمان سفر است.

  • پاراسل

در این تفریح از طریق یک چتر، طنابی به ‌طول ۱۵۰ متر و یک قایق موتوری بر فراز آب‌های خلیج فارس قرار می‌گیرید پاراسل جز معدود تفریحات آبی است که برای کودکان هم مجاز است.

هزینه‌ پاراسل در سال 1402 به ازای هر نفر 654 هزار تومان است.

  • شاتل

شاتل یکی از تفریحات کیش است که دارای قیمت مناسبی است و طرفدار زیادی دارد در این تفریح افراد داخل یک قایق تیوپی شکل می‌نشینید و در حالی که تیوپ به یک قایق موتوری وصل می‌باشد با حرکت سریع قایق موتوری، قایق تیوپی به آب دریا کشیده می‌شود. زمان این بازی 20 دقیقه می‌باشد.

هزینه‌‌ی شاتل در سال 1402 یه ازای هر نفر 218 هزار تومان است.

تفریحات آبی کیش/ شاتل

  • تور سافاری

در تور سافاری، سوار ماشین لندکروز 6 می‌شوید. مسیر 7 کیلومتری را طی می‌کنید که با رد شدن از جاهای صعب‌العبور می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد.

هزینه‌ی تور سافاری در سال 1402 به ازای هر نفر 230 هزار تومان است.

  • قلعه وحشت

با وارد شدن به قلعه وحشت هیجان و ترس را تجربه می‌کنید. افرادی مجاز به استفاده از این مجموعه دارند که بالای 14 سال سن دارند.

هزینه‌ی ورودی این مجموعه در سال 1402 به ازای هر فرد 74 هزار تومان است.

تفریحات گران کیش

گران‌ترین تفریحات کیش را معمولا افرادی انتخاب می‌کنند که دوست دارند دور از شلوغی و در یک محیط آرام و شیک وقت بگذرانند و از تفریحات عادی کیش در سفرهای قبلی استفاده کرده‌اند و تمایل ندارند آن‌ها را دوباره تجربه کنند.

  • گشت خصوصی دریایی بات

گشت خصوصی دریایی 8 تا 10 نفره هستند که علاوه‌بر گشت روی دریا، می‌توانید از غروب آفتاب هم لذت ببرید و با عکاسی زیبا این لحظات را ثبت کنید.

قیمت گشت خصوصی دریایی در سال 1402 به ازای هر نفر 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

  • جت اسکی

اسکی در آب‌های خلیج  فارسی لذت و احساس وصف‌ناپذیری دارد و جز پرطرفدارترین تفریحات کیش به حساب می‌آید. هر بلیط جت اسکی برای دو نفر است و مدت استفاده از جت 15 دقیقه می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:  پوکت، سحرانگیزترین جزیره در تایلند

هزینه‌ی جت اسکی در سال 1402 برای 15 دقیقه معادل 1100 هزار تومان است.

تفریحات کیش/ جت اسکی

  • جایروکوپتر

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین تفریحات  کیش جایروکوپتر است که مدت پرواز 12 دقیقه بر روی جزیره و آب‌های خلیج احساس بینظیری دارد. افراد 10 سال به بالا مجاز به استفاده از این تفریح را دارند.

هزینه‌ی این تفریح در سال 1402 معادل 1950 هزار تومان است.

  • فلای بورد

از تفریحات آبی بینظیر که آدرنالین بدنتان را بالا میبرد فلای بورد است. افراد بالای 18 سال مجاز به استفاده از این تفریح هستند. لازم به ذکر است که  اگر ورزشکار هستید یا ماهیچه‌های قوی دارید این تفریح مناسب شما است.

هزینه‌ی فلای بورد در سال 1402  معادل 872 هزار تومان است.

فلای بورد

تفریحات کیش برای کودکان

  • شنا با دلفین

برای انجام این تفریح باید یک روز قبل برای رزرو اقدام کنید و کودکان زیر 2 سال نمی‌توانند از این تفریح استفاده بکنند. حین شنا یک مربی ماهر در کنار شما خواهد بود.

هزینه‌ی این تفریح در سال 1402 به ازای هر نفر 1 میلیون 750 هزار تومان است.

  • پارک برفی پنگوئن

یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین تفریحات کیش برای کودکان پارک برفی پنگوئن است. در این مجموعه تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی، ساخت آدم برفی امکان‌پذیر است.

هزینه‌ی پارک برفی پنگوئن در سال 1402 به ازای هر نفر 540 هزار تومان است.

  • آکواریوم کف شیشه‌ای:

یکی دیگر از تفریحات کیش که بچه‌ها عاشق این تفریح هستند آکواریوم کف شیشه‌ای است. هزینه‌ی بازدید از کشتی آکواتریوم کیش در سال 1402 به ازای هر فرد 330 هزار تومان است.

آکواریوم شیشه ای کیش

سخن آخر

جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور ایران است. به همین خاطر تفریحات کیش از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که اکثر این تفریحات در شهرهای دیگر وجود ندارد. در این مقاله به انواع مختلفی از تفریحات ارزان و گران کیش پرداخته‌ایم تا شما بتوانید با مطالعه خوب و دقیق بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را از دست ندهید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را نباید از دست بدهید. در این دنیا با این وسعت بسیار زیاد جا…