دریاچه عشق دبی، جاذبه‌ای برای همه عاشقان دنیا!

2
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دریاچه‌ها همیشه مکان‌های شگفت‌انگیز و رویایی هستند؛ اما بعضی از دریاچه ویژگی‌های خاصی دارند که گردشگران را به شکل عجیبی مجذوب خود می‌کنند.
دریاچه عشق دبی

دریاچه عشق دبی نامی است که در حالت عادی هم هرکسی را جذب می‌کند؛ اما اگر بدانید که این دریاچه در یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا واقع شده، قطعا جذابیت‌ بیشتری برای شما می‌یابد. همراه دلتامگ در سفر به دبی با این جاذبه زیبا و استثنایی بیشتر آشنا شوید.

دریاچه عشق، تالاب قلبی شکل دبی

دبی در چند سال اخیر در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز بوده و ظاهرا تصمیم گرفته رکورد جاذبه‌های عجیب و استثنایی در جهان را از آن خود کند. همین‌که بشنوید در این کشور خشک و کویری یک دریاچه مصنوعی ساخته شده که عشق را به یاد شما می‌آورد به اندازه کافی عجیب هست.

این دریاچه که در دل صحرایی پهناور واقع شده از دو قلب زیبا درون یکدیگر ساخته شده و کلمه Love با درخشش هرچه تمام‌تر در زیر قلب‌ها به شما چشمک می‌زند. از این دریاچه برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شد آن‌هم توسط یک بلاگر عرب به نام شیخ حمدان بن محمد که ظاهرا می‌خواسته محبوبیت کشورش را در دنیا بیشتر کند. از آن پس سیل جمعیت گردشگران عاشق اروپایی به این منطقه سرازیر شد.

دریاچه عشق، تالاب قلبی شکل دبی

علاوه بر قلب‌های زیبایی که 550 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده و باعث درخشش این منطقه شده‌اند، درختان بسیاری نیز در کنار این دریاچه و در دل صحرایی مملو از شن و ماسه کاشته شده‌اند تا زیبایی دریاچه عشق دبی را چندین برابر کنند. حتی سنگ‌های این دریاچه نیز به شکل قلب هستند و اینجا دقیقا برای عشاق طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی:  با این تست اعتماد به نفس خود را بسنجید

دریاچه عشق دبی کجاست؟

این دریاچه در نزدیکی محوطه دریاچه مصنوعی القدره دبی قرار گرفته است و برای رسیدن به آن باید از کنار دریاچه القدره عبور کنید. همچنین فاصله این دریاچه از فرودگاه بین‌المللی المکتوم دبی تنها 16 کیلومتر است و با گرفتن یک تاکسی می‌توانید خیلی راحت خود را به آنجا برسانید. اگر می‌خواهید که با ماشین اجاره‌ای از شهر دبی خود را به آنجا برسانید بهتر است بدانید که پیدا کردن مسیر درست در صحرا بسیار دشوار است پس حتما از یک راهنما کمک بخواهید.

هزینه ورودی دریاچه عشق دبی چقدر است؟

هزینه ورودی دریاچه عشق دبی چقدر است؟

ورود به دریاچه عشق دبی هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملا رایگان است. این خودش یک ویژگی بسیار مثبت است چون در دبی تفریحات رایگان بسیار کمی وجود دارد و استفاده از هر چیزی هزینه هنگفتی برای شما دارد؛ اما بازدید از این دریاچه کاملا رایگان است. در واقع تنها هزینه‌ لازم برای بازدید از این دریاچه پرداخت کرایه تاکسی است.

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    9 اسفند 1402 در 10:21 ب.ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    10 اسفند 1402 در 1:19 ق.ظ

    جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

روز شیراز | در جشن روز شیراز چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود؟

شیراز یکی از کلان‌شهرهای زیبای ایران است که به فرهنگ و تاریخ غنی و طبیعت باطراوتش شهرت دار…