این مدل آرایش، امسال خیلی مد شده است

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با رسیدن سال جدید علاوه‌بر خرید کیف و کفش و لباس جدید از آرایش خود نیز غافل نشوید. ترند آرایشی امسال شادابی و درخشندگی زیادی را به همراه دارد.
مدل آرایش امسال

اگر مدل آرایش امسال را بشناسید و آن را یاد بگیرید خواهید دید که در تمام مراسم‌های دیدوبازدید چهره زیبا و بانشاطی خواهید داشت. امروزه داشتن میکاپ تمیز و درعین‌حال ساده طرف‌داران بسیار زیادی دارد. همراه دلتامگ باشید تا به شما این مدل آرایش را آموزش دهیم.

مدل آرایش امسال

مدل آرایش امسال بر روی زیبایی طبیعی و پایدار پوست شفاف و درخشان تأکید داشته و در این آرایش باید از پوشش‌های سنگین و مات پوست دوری کنید. همچنین تاحدامکان بر آرایش کم و ملای باید تمرکز داشته باشید. این سبک آرایش همه‌ سلیقه‌ها را شامل می‌شود.

پوست شفاف و براق

یکی از موارد مهم در آرایشی که امسال ترند شده یک پوست شفاف و براق است. فرمول‌های شفاف و سبک به پوست اجازه می‌دهد تا از طریق آن بدرخشید.

یادتان باشد پوست سالم و درخشان بهترین آرایش صورت برای امسال است. پرایمرهای روشن‌کننده، محصولات مراقبت از پوست و آب‌رسان، درخششی ایجاد می‌کنند که طراوت و سرزندگی را به پوستتان می‌دهند.

نکته مهمی که باید در مدل آرایش امسال بدانید آن است که در ترند آرایش عید 1403 از لایه‌های سنگین زیرسازی پوست و کرم‌پودر مختلف خبری نیست. پوست مخملی و صاف، یک مدل آرایش ساده برای عید است.

مدل آرایش امسال با ابروهای نازک

با ابروهای کلفت و پرپشت خود خداحافظی کنید. ما از ابروهای نازک دهه 90 صحبت نمی‌کنیم بلکه ابروهایی که کمی از آن حالت پرپشتی بیرون آمده است و یک خط نرم، طبیعی و منظم دارند را بیان می‌کنیم.

این بار ابروهای مرتب و یکدست نازک جای ابروهای پرپشت و نامنظم را خواهند گرفت. این فرم ابروهای نازک در مدل آرایش صورت امسال یک نکته مهم در ترند آرایش عید 1403 است. یک قاب طبیعی در چهره‌ی خود را، اولویت قرار دهید.

مدل آرایش امسال با ابروهای نازک

رژگونه‌ هلویی

رژگونه‌‌ هلویی، صورتی حس شادابی خاصی به گونه‌ها می‌دهد. رنگ‌های پاستلی حسی رمانتیک و زنانگی در آرایش شما ایجاد خواهند کرد. در آرایش عید نوروز، از سرخ‌شدن گونه‌ خود راضی بوده و احساس شادابی داشته باشید. رژگونه‌ مایع جای خود را به رژگونه‌ کرمی می‌دهد. امسال یادتان باشد حتماً رژگونه کرمی تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی:  سبزینگی را مهمان پشت‌بام خانه‌هایتان کنید

این رژگونه‌های کرمی بافت و برجستگی متفاوتی به گونه‌ شما می‌دهند. همان‌طور که گفتیم، در آرایش سال 1403 طبیعی بودن آرایش شما مهم‌ترین چیز است.

مدل آرایش امسال با سایه‌های سرد و براق

جالب است بدانید در مدل آرایش امسال انتظار دیدن پلک‌های براق را داشته باشید. سایه‌های سرد و براق دو سال است که بسیار ترند بوده و طرف‌داران خاص خود را دارند.

در آرایش عید نوروز خود از طیف رنگی آبی بیش‌تر از بقیه رنگ‌ها استفاده کنید. آبی تیره یا روشن با تن سرد فرقی نمی‌کند؛ مهم این است که براق باشد. همین درخشانی در ترند آرایش 1403 کافیست. بسیاری از این طیف رنگی آبی در کنار رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری، جذابیت خاصی به چشمان شما می‌دهد.

مدل آرایش امسال با سایه‌های سرد و براق

رژلب نود و براق تا قرمز و مات

بخش اصلی ترند آرایش عید نوروز 1403 تنوع رژلب‌هاست. از رژلب نود و براق تا قرمز و مات، این طیف از رنگ‌ها را بنا به هرسلیقه‌ای خواهیم دید. همه می‌خواهیم شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشیم.

در آرایش جدید امسال بافت رژلب‌های ژله‌ای و براق بسیار روی بورس هستند؛ همان رژلب‌های بازیگران کره‌ای که در جذابیت و درخشندگی میکاپ آن‌ها نقش اساسی دارند. اما این بدین معنا نیست که رژلب‌های قرمز و مخملی ازرده‌خارج شده‌اند. لب‌های قرمز همان چیزی است که باتوجه‌به تناژ رنگی پوستتان، همیشه و در هر زمان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…