یک مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر خانم‌ها گمان می‌کنند که آقایان از خانم‌هایی که عمل زیبایی زیاد و آرایش غلیظ داشته باشند خوششان می‌آید. حالا ما در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که این فکر درست است یا خیر.
مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است

مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است بر خلاف تصور اکثر افراد اصلاً یک آرایش غلیظ و پر زرق‌وبرق نیست؛ بلکه مردان عاشق چهره طبیعی خانم‌ها هستند؛ بنابراین بهتر است که آرایش‌های خیلی غلیظ را برای دوستان یا مراسم‌های خاص که مردان حضور ندارند، انجام دهید. همراه دلتامگ باشید.

مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است

مردان خانم‌هایی را با آرایش کم و یا بدون آرایش ترجیح می‌دهند؛ بنابراین تا جایی که می‌توانید محصولات آرایشی اضافه را از زندگی خود حذف کنید. شما همیشه بدون آرایش هم زیبا هستید. همسرتان همیشه به دنبال زیبایی و ظاهر خوب در شماست و هرگز به آرایش غلیظ جذب نمی‌شوند.

طبق مطالعات مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است یک مدل ساده و کاملاً اروپایی است. در واقع آرایشی که هر مردی دوست دارد روی صورت همسر خودش ببیند یک آرایش ملایم است که درعین‌حال تمام نواقص چهره را رفع می‌کند، است.

این آرایش در واقع باید پوست را صاف‌تر و شاداب‌تر نشان داده و یک‌رنگ ملایم به‌صورت خانم‌ها بدهد؛ بنابراین استفاده از سایه‌های پر زرق‌وبرق دیگر ازمدافتاده است و حتی عروس‌ها نیز از یک آرایش ساده طرف‌داری می‌کنند.

مردان معمولاً لب‌های نسبتاً پر، چشمان شاد و مهربان و پوست صاف را ملاک زیبایی می‌دانند.

خانم‌ها از طریق آرایش‌کردن می‌توانند ظاهر خود را بهتر کنند؛ اما زیبایی فقط صورت نیست گاهی مردان ظاهر فیزیکی شما را زیبا می‌دانند. حالا دلایل این که مردان زنان بدون آرایش را بیشتر دوست دارند، به شما معرفی می‌کنیم.

مراقبت از زیبایی طبیعی خود

مراقبت از زیبایی طبیعی خود

هیچ فردی در این دنیا بدون نقص نبوده و به همین دلیل خانم‌ها سعی می‌کنند با آرایش‌کردن زیبایی ظاهر خودشان را کامل کنند، آن را بهبود ببخشند و اعتمادبه‌نفسشان را افزایش دهند.

مطلب پیشنهادی:  اروپاییان این مکان‌ها را بهترین مقاصد گردشگری جهان می‌دانند!

مردان بسیاری هستند که همیشه یک خانم‌ بدون آرایش را به عنوان همسرشان ترجیح می‌دهند و به شدت با آرایش غلیظ مخالف هستند و در عوض دوست دارند همسرشان جوانی و زیبایی طبیعی خودش را حفظ کرده و مراقب آن باشد.

ظاهر طبیعی

ظاهر طبیعی

هنگام بررسی مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است ۷۰ درصد از مردان در یک نظرسنجی اعلام کردند که ظاهر طبیعی خانم‌ها بدون آرایش جذاب‌تر از با آرایش است. همه مردان دوست دارند صورت طبیعی و پوست سالم همسرشان را ببینند.

در مدل آرایش صورت که برای مردان جذاب است و مردان می‌پسندند اید بگوییم، برخی از دختران در شبکه‌های اجتماعی با آرایش بیشتر، مخصوصاً در قسمت چشم، توجه زیادی را جلب می‌کنند؛ اما به طور کل دختری که استایل و ظاهر طبیعی داشته باشد، همیشه جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

البته در این راستا باید بگوییم که شاید برخی از آقایان مدل آرایش صورت پر زرق‌وبرق و غلیظ را دوست داشته باشند؛ اما اکثر آن‌ها این نظر را نداشته و آرایش ساده را دوست دارند.

این روزها فیلترهای مختلفی در اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت وجود داشته که قصد دارد با ترفندهای مختلفی ظاهر طبیعی شما را بهتر کند. اما شما خانم‌ها نباید اسیر آن‌ها شوید؛ زیرا که به‌مرور تأثیرات منفی روحی و روانی به سراغتان می‌آید؛ بنابراین همیشه به‌ظاهر طبیعی خودتان افتخار کنید. البته می‌توانید تا حد معمول از لوازم‌آرایش استفاده کنید؛ اما نباید به آن وابسته باشید و زیاده‌روی کنید.

یک نظر

  1. رخش

    30 بهمن 1402 در 7:16 ق.ظ

    بد نیست!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…