قیمت اجاره آپارتمان در آسمان چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات محله آسمان تهران، دسترسی به آن و همچنین بررسی قیمت اجاره آپارتمان در آسمان می‌پردازیم.
محله آسمان تهران

اجاره آپارتمان در آسمان، منطقه 2 تهران از محله‌های مجاور سعادت آباد، در محیطی دنج با آب و هوای مطلوب فرصت بسیار خوبی است. در این مطلب از دلتامگ از محله آسمان تهران خواهیم گفت و از امکانات محله و دسترسی به آن و همچنین قیمت اجاره آپارتمان در آسمان صحبت می‌کنیم.

اجاره آپارتمان در تهران

محله آسمان کجاست؟

محله آسمان در بخش غربی سعادت آباد، در بخش شمالی شهرک غرب و در نزدیکی محله فرحزاد واقع شده است. این محله جزء منطقه 2 تهران می‌باشد.

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در آسمان هستید باید آگهی رهن و اجاره و فایل‌هایی را ببینید که در محدوده زیر باشند:

  • از شمال بزرگراه یادگار امام
  • از غرب دره فرحزاد
  • از جنوب بزرگراه هاشمی رفسنجانی
  • از شرق بلوار پاکنژاد

محله آسمان تهران دارای چندین خیابان اصلی است. از جمله این خیابان‌ها می‌توان به بلوار فرحزادی، بلوار منفرد نیاکی،  بلوار سرو غربی، عسگری گراوندی، طاهرخانی، امام صادق، صحرا، آسمان و قره چلویی اشاره کرد. میدان کتاب نیز میدان اصلی این محله است. آسمان با محله‌های بهرود، سعادت آباد، دریا، پونک، سپهر، نفت، پرواز و فرحزاد همسایه است.

اجاره آپارتمان در آسمان تهران

دسترسی به محله آسمان

اکنون که با موقعیت جغرافیایی این محله به خوبی آشنا شدید، بیایید از دسترسی و مسیرهای ورود به خیابان‌های اصلی آسمان نیز صحبت کنیم. مسیر رفتن به آسمان با خودرو شخصی از بزرگراه یادگار امام، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، چمران و اشرفی اصفهانی بسیار راحت است.

نزدیک‌ترین مترو به محله آسمان نیز ایستگاه مترو میدان کتاب است که به تازگی افتتاح شده است و تردد با سریع ترین ناوگان حمل و نقل عمومی را راحت کرده است. در میدان کتاب ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز رفت و آمد در این منطقه از شهر را تسهیل می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  برای خرید آپارتمان یک تا 10 ساله در سهروردی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول

اماکن تجاری و تفریحی محله آسمان

کسانی که قصد سکونت و اجاره آپارتمان در آسمان را دارند، قطعاً نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی در این محله برایشان مهم است. مرکز تجاری اپال معروف ترین مرکز خرید در آسمان است. پاساژ مریم محله آسمان در 18 متری مطهری نیز برای خرید عالی است.

سرای محله آسمانها در مجاورت میدان کتاب، از مهمترین اماکن فرهنگی هنری در این محله است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شما را به خوبی پر می‌کند.

درمانگاه شبانه روزی ماهان و کلینیک دندانپزشکی پرهام نیز مراکز درمانی مهم در آسمان هستند. برای تفریح و سرگرمی نیز می‌توانید به بوستان پرستو، بوستان کوهستان و بوستان میثاق بروید.

قیمت اجاره آپارتمان در آسمان

اجاره آپارتمان در آسمان، در شمال غرب پایتخت به خاطر امکانات رفاهی بالا، زیرساخت‌های شهری مناسب و وجود خانه‌های شیک و لوکس بسیار پررونق است. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در آسمان به متراژ، سن بنا، موقعیت و امکانات واحد مسکونی بستگی دارد.

در زیر دو فایل اجاره آپارتمان در آسمان را مشاهده می‌کنید.

متراژ

سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)

81 متر

1382 10 میلیون

900 میلیون

107 متر 1390 18 میلیون

600 میلیون

برای مشاهده جدیدترین فایل و آگهی رهن و اجاره آپارتمان در آسمان تهران به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…