عجیب‌ترین دلایل مردم برای طلاق‌

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی موضوعاتی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده، طلاق است. طلاق به دلایل مختلفی به‌وجود می‌آید اما گاهی وقت‌ها دلایل طلاق بسیار جالب و خنده‌دار است.
عجیب‌ترین دلایل مردم برای طلاق‌

عجیب‌ترین دلایل مردم برای طلاق‌ یکی از موضوعاتی است که دانستن آن شاید برایتان جالب باشد. آمار طلاق‌ در ایران روزبه‌روز در حال افزایش‌یافتن است. ما معمولاً فکر می‌کنیم موضوعات جدی‌ مانند خیانت یا دعوای مکرر، دلایل اصلی طلاق هستند؛ اما گاهی هم زوج‌ها به‌خاطر چیز‌های عجیب تصمیم به پایان‌دادن به زندگی مشترک خود می‌گیرند. همراه دلتامگ باشید.

عجیب‌ترین دلایل مردم برای طلاق‌

ما در این مطلب قصد داریم شما را با جالب‌ترین و عجیب‌ترین دلایلی که برای طلاق در ایران ثبت شده است، آشنا کنیم.

شبکه‌های اجتماعی

امروزه ما زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنیم؛ اما گاهی برخی آدم‌ها نگاه دیوانه‌واری به این شبکه‌ها دارند. مانند یک زن هندی که بعد از آن تصمیم به طلاق از همسرش گرفت که متوجه شد همسرش وضعیت تأهلش را در فیس‌بوک به گزینه متأهل تغییر نداده است.

ظرف‌های کثیف

یکی از موضوعاتی که ممکن است چندین بار بر سر آن با همسر خود دعوا کرده‌اید بر سر ظرف‌های نشسته است. اما می‌توانید تصور کنید که ممکن است لیوان نشسته علت اصلی طلاق باشد؟ یک مرد آمریکایی هم این موضوع برایش غیرممکن بود.

اما همسرش به این دلیل او را ترک کرد که وی عادت داشت لیوان‌های کثیفش را کنار سینک رها کند. همسر این مرد کار او را نشانه‌ بی‌تفاوتی او می‌دانست. مرد آمریکایی گفته: «هر بار که همسرم وارد آشپزخانه می‌شده و یک لیوان کثیف کنار سینک می‌دیده، یک‌قدم به تمام‌کردن زندگی مشترکمان نزدیک‌تر می‌شده است؛ اما من این را نمی‌دانستم.»

بی‌توجهی به پیام‌ها

یکی دیگر از عجیب‌ترین دلایل مرد برای طلاق بی‌توجهی به پیام‌ها بوده است. بار دیگری که بعد از خواندن پیامی تصمیم به پاسخ‌ندادن گرفتید، به این فکر کنید که ممکن است همین موضوع علت اصلی طلاق باشد. یک زن تایوانی به این دلیل از همسرش طلاق گرفت که بعد از خواندن پیام‌هایش به آن‌ها جواب نمی‌داد. او حتی این پیام‌ها را به‌عنوان سند بی‌اعتنایی همسرش به دادگاه نشان داده بود.

مطلب پیشنهادی:  مستمری افراد بازنشسته بعد از فوت به چه کسانی می‌رسد؟

 آداب غذاخوردن

 آداب غذاخوردن

برای بسیاری از افراد نحوه غذاخوردن همسرشان بسیار مهم است. یک زن کویتی بعد از گذشت تنها یک هفته بعد از ازدواجش، اقدام به طلاق کرد. زیرا فهمید همسرش ترجیح می‌دهد برای خوردن نخود، به‌جای چنگال از نان استفاده کند. این زن بیان کرده بود که از این رفتار بد همسرش شوکه شده است.

شستن لباس

حالا در این مورد از عجیب‌ترین دلایل مردم برای طلاق‌دادن همسرشان یک هوادار فوتبال که از فوتبالیست‌ها روی پیراهنشان امضا می‌گرفت، بعد از آنکه همسرش یکی از آن پیراهن‌ها را شست و باعث ازبین‌رفتن امضای روی آن شد، از همسر خود طلاق گرفت.

آرایش

یک مرد اماراتی فقط چند روز بعد از ازدواجش، با دیدن چهره‌ بدون آرایش همسر خود تصمیم به طلاق گرفت. این مرد  اعتقاد داشت که همسرش به زیبایی قبل از ازدواجش نبوده و او را متهم کرد که با آرایش زیاد مثل استفاده از مژه مصنوعی، فریبش داده است.

نام همسر در تلفن همراه

نام همسر در تلفن همراه

نام ذخیره شده در موبایل عامل اصلی طلاق یک زن عربستانی شد. این زن زمانی که فهمید همسرش نام او را در تلفن همراهش چه ذخیره کرده، بعد از ۱۷ سال به زندگی مشترک خود پایان داد.

تعداد کلمات مطلب: 508

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات حقوقی

همچنین بخوانید

آیا توقیف خانه مرد برای مهریه ممکن است؟

توقیف خانه مرد برای مهریه از جمله خواسته‌های خانم‌هایی است که اقدام به درسافت مهریه کرده‌ا…