اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات فاز 4 پرند و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند می‌پردازیم.
فاز 4 پرند

پرند را پایتخت مسکن مهر ایران می‌نامند و جالب است بدانید که برای اولین بار کلنگ مسکن مهر پرند در فاز 4 به زمین خورد. واحدهای مسکونی این فاز علاوه ‌بر قیمت مناسب، شامل پارکینگ مسقف و انباری‌های زیادی می‌باشند که این موضوع به شدت مورد استقبال ساکنین قرار گرفته است. بنابراین خرید، سرمایه‌گذاری و اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند بسیار مناسب و مقرون ‌به صرفه است. در این مطلب به معرفی و بررسی فرصت سکونت و اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند می‌پردازیم.

اجاره آپارتمان در پرند

فاز 4 پرند کجاست؟

فاز 4 پرند حد فاصل بوستان مشاهیر و بلوار 22 بهمن پرند از شرق و غرب قرار دارد و از شمال با بلوار انقلاب و از جنوب با بلوار باهنر مرز دارد. این محله توسط بلوار سردار سلیمانی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است.

امکانات فاز 4 پرند

از ویژگی‌های قابل ذکر پرند این است که دارای خط مستقیم راه آهن بوده و قطار شهری تا ایستگاه راه آهن تهران، همه روزه در حال فعالیت است. علاوه بر این، اتصال مترو تهران به مترو پرند یکی از بهترین و مناسب‌ترین مزایایی است که باعث شده است که خرید و اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند به عنوان یک گزینه مناسب مطرح باشد. همچنین سکونت و اجاره آپراتمان در پرند فاز 4 ساکنان آن‌ را از امکانت شهری دیگری نیز بهره‌مند می‌کند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اجاره آپارتمان در پرند

  • بوستان مشاهیر

بوستان مشاهیر یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تفریحی پرند است که به دلیل وسعت، نیمی از آن در فاز ۳ قرار دارد و نیم دیگر آن در فاز ۴ قرار می‌گیرد. بنابراین یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تفریحی فاز 4 که مزیت بزرگی به شمار می‌رود، بوستان مشاهیر است که پیش از این یک رودخانه بوده، اما در سال ۱۳۹۷ به بوستانی بزرگ و زیبا تبدیل شده و بسیاری از ساکنین شهر پرند از فازهای دیگر هم اوقات فراغت و روزهای تعطیل خود را در آنجا سپری می‌کنند.

  • بوستان باران
  • بوستان مهر
  • بوستان شبنم
  • بوستان مادر و کودک
  • شهربازی آیس مهر
  • پنج‌شنبه بازار پرند
مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه و خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب چقدر بودجه می‌خواهد؟

مزایای سکونت و اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند

اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند امکان سکونت در محله‌ای آرام، با موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیک به تهران را برای شما فراهم می‌کند. برخی از مزایای اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

  • موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی راحت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، نزدیک بودن به شهرهایی مانند تهران، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، کرج، ساوه و قم
  • آب و هوای خوب، تمیز و خنک
  • قیمت مناسب خرید و اجاره آپارتمان
  • وجود شهرک‌های صنعتی، بازار کار مناسب برای شغل‌های خدماتی مانند حمل و نقل و تأسیسات
  • آسان بودن رفت و آمد و خلوت بودن شهر
  • بافت شهری مدرن و نوساز

قیمت اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند

قیمت اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند بسیار مناسب است. علاوه بر این در فاز 4 پرند پروژه‌های گوناگون متناسب با سلایق افراد ساخته شده است و محدودیتی در متراژ وجود ندارد. اگر خواهان سکونت در آپارتمانی بزرگ هستید یا ترجیح می‌دهید در آپارتمان یک خوابه و کوچک زندگی کنید، خرید یا اجاره آپراتمان در فاز 4 پرند به شما توصیه می‌شود. در زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های قیمت اجاره آپارتمان در پرند از سایت ملکی دلتا جهت بررسی آورده شده است. برای بررسی بیشتر به سایت دلتا مراجعه کنید.

متراژ(متر) سن بنا(سال) ودیعه(تومان) اجاره ماهیانه(تومان)
78 2 150,000,000 500,000
105 7 200,000,000 2,500,000
65 3 110,000,000 1,000,000
86 5 150,000,000 200,000

تعداد کلمات مطلب: 569

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

مزیت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …