فرصت ویژه خرید آپارتمان در هوانیروز تهران

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید با محله هوانیروز تهران بیشتر آشنا شوید و از آخرین قیمت خرید آپارتمان در این محله مطلع شوید، با دلتامگ همراه باشید.
هوانیروز تهران

منطقه 22 تهران به دلیل جاذبه‌های شهری مناسب، آب ‌و هوای مطلوب و نوساز بودن ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایش مورد استقبال سرمایه‌گذاران زیادی واقع شده است. خرید آپارتمان در هوانیروز تهران نیز به همین دلایل بسیار طرفدار دارد. اگر می‌خواهید با محله هوانیروز تهران بیشتر آشنا شوید و از آخرین قیمت خرید آپارتمان در هوانیروز مطلع شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

در حال حاضر مهم‌ترین خیابان‌ها برای خرید آپارتمان در هوانیروز تهران، خیابان هوانیروز است. گفتنی است که در سال‌های اخیر اقدامات مختلفی توسط دولت برای بهبود سطح رفاه و امکانات این محله اجرا شده است که احیا و بازسازی چمن‌های مصنوعی، تکمیل راه‌اندازی ساختمان سرای محله، بهبود آسفالت خیابان اصلی از سمت میدان المپیک تا دهکده و بام لند، اتصال آب شرب به آب تهران از جمله این اقدامات محسوب می‌شود و خرید آپارتمان در هوانیروز تهران را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

خرید آپارتمان در تهران

موقعیت و دسترسی‌های هوانیروز

محله هوانیروز در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال به بلوار کاشان، بلوار امیرکبیر و بلوار برادران زینعلی، از شرق به بزرگراه آزادگان، از جنوب به خیابان علیمرادی و از غرب به بلوار صدف محدود شده است و با محله‌های ‌دریاچه شهدای خلیج فارس، شهرک صدرا، کوهک، قائم، زیبادشت و گلستان مجاورت دارد.

یکی از مزیت‌های زندگی در غرب تهران، دور بودن از ترافیک و دسترسی‌های بزرگراهی مناسب است. وجود بزرگراه آزادگان و شهید همدانی در محله هوانیروز دسترسی مناسبی برای ساکنان این محله ایجاد کرده است. از طرفی ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و تاکسی برای دسترسی به سایر نقاط شهر در این محله وجود دارد.

خرید آپارتمان در هوانیروز

امکانات شهری هوانیروز

از مهمترین موارد قابل بررسی قبل از خرید آپارتمان در هر شهری بررسی امکانات شهری آن است. بدون اغراق می‌توان گفت که محله هوانیروز موقعیتی استثنایی از جهت امکانات دارد. دسترسی به بام لند و دریاچه چیتگر از غرب و پارک جنگلی چیتگر از جنوب این محله را خاص نموده است. به همین دلیل خرید آپارتمان در هوانیروز تهران، یکی از گزینه‌های اصلی سرمایه‌گذاران برای سکونت در تهران است. در ادامه به برخی دیگر از امکانات شهری هوانیروز تهران اشاره می‌شود.

  • بوستان شب بو
  • بوستان افق
  • پارک گلسار
  • بوستان ناز
  • پارک گلافروز
  • مجتمع تجاری اداری تفریحی طوبی چیتگر
  • مرکز خرید تهران مال
  • کافه هیگر، بامبو،کیان،رستوران نوما ،کافه ژنوا
  • تالار رستوران گل یاس، رستوران چیتگر، رستوران هزار دستان، کافه رستوران ایتالیایی نوما، رستوران سلف سرویس آرپه
مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله شهرک غرب تهران

شهرک‌های مسکونی هوانیروز

محله هوانیروز توسط بلوار هوانیروز دو بخش ویلایی‌نشین و شهرک‌نشین دارد. در قسمت شمالی بلوار هوانیروز بخش ویلایی‌نشین وجود دارد و ساختمان‌های آن معمولا 3 الی 4 طبقه هستند. همچنین در این خیابان مجمتع‌های مسکونی نوسازی مانند مجتمع مسکونی نیلوفر وجود دارد که در چند سال اخیر ساخته شده است.

در سال‌های اخیر با افزایش جمعیت و تقاضا برای سکونت در منطقه 22 تهران، آپارتمان‌های نوسازی نیز در این بخش ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است که این فرصت برای سرمایه‌گذاران و سازندگان وجود دارد تا با مشارکت با ساکنان این بخش هوانیروز نسبت به ساخت آپارتمان در هوانیروز اقدام کنند. در بخش جنوبی هوانیروز شهرک‌های زیر وجود دارند:

  • شهرک یاس منطقه 22 تهران
  • شهرک کوثر منطقه 22 تهران
  • شهرک صدرا منطقه 22 تهران
  • شهرک زیتون منطقه 22 تهران

قیمت خرید آپارتمان در هوانیروز

از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران، امکان پیش خرید آپارتمان در هوانیروز است. به دلیل ساخت ‌و سازهای عمده در این منطقه بسیاری از سازندگان مایل به پیش فروش آپارتمان در هوانیروز هستند. با پرداخت مبلغ اندک در حال حاضر و پرداخت اقساطی مابقی مبلغ در دو تا چهار سال فرصت بسیار ویژه‌ای برای خرید آپارتمان در هوانیروز بوجود می‌آید. نمونه‌هایی از قیمت آپارتمان در هوانیروز در جدول زیر از سایت ملکی دلتا آورده شده است.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
125 2 112,000,000 14,000,000,000
102 نوساز 107,843,000 11,000,000,000
89 نوساز 100,000,000 8,900,000,000
90 15 72,222,000 6,500,000,000
96 10 81,500,000 7,824,000,000

تعداد کلمات مطلب: 646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله طرشت تهران، اصیل با قیمت مناسب برای خرید خانه

طرشت یکی از محله‌های اصیل شهر تهران می‌باشد که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده و افراد زیادی …