برای خوشتیپ شدن لازم نیست هزینه کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن یک تیپ و استایل زیبا و شیک لازم نیست که حتما هزینه‌های زیاد کنید. با انجام دادن چند کار ساده می‌توانید همیشه شیک باشید.
خوشتیپ شدن با ترک چند اشتباه

خوشتیپ شدن و داشتن یک استایل خوب خواسته اکثر خانم‌ها و آقایان است. شیک‌پوشی تأثیر بسزایی بر روی اعتمادبه‌نفس تمام افراد دارد. برای خوشتیپ بودن نه هزینه‌های بالا و نه برند‌پوشی مهم است؛ بلکه انجام‌ندادن برخی از اشتباهات شما را شیک می‌کند. همراه دلتامگ باشید.

خوشتیپ شدن با ترک چند اشتباه

اشتباهات بسیار زیادی وجود دارد که شما اگر سعی کنید آن‌ها را انجام ندهید، بعد از مدتی یک استایل زیبا و بسیار شیک می‌توانید برای خودتان درست کنید. ما در ادامه شما را با این اشتباهات آشنا می‌کنیم.

پوشیدن لباس تنگ ممنوع

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که با پوشیدن لباس‌های جذب، تنگ و بدن‌نما استایل زیبایی خواهند داشت؛ اما این باور کاملاً اشتباه و غلط است. شما حتی اگر بدن یک ورزشکار را داشته باشید نباید از لباس‌های جذب و بسیار تنگ استفاده کنید.

استفاده از چند طرح پارچه

استفاده از چند طرح پارچه در یک استایل در زمان‌های قدیم مورد قبول نبوده و افراد از آن‌ها استفاده نمی‌کردند؛ اما امروزه استفاده از پارچه‌ها و لباس‌های طرح‌دار به یکی از شیک‌ترین ترندها تبدیل شده و از سادگی شما بسیار کم می‌کند.

استفاده از چند طرح پارچه 

هرگز لباس‌های خیلی گشاد نپوشید

پوشیدن لباس‌های گشاد و اورسایز معمولاً شما را شلخته نشان می‌دهد. برای اینکه در لباس پوشیدنتان تعادل ایجاد کنید، باید لباس‌های اورسایزتان را با یک کت شیک، کت چرم مناسب یا شلوار جین زیبا ست کنید.

اگر هم که تصور می‌کنید لباس‌های گشاد و آزاد باعث لاغر دیده‌شدن شما می‌شود سخت در اشتباه هستید؛ بنابراین لباسی را در نهایت انتخاب کنید که کمی تنگ و مناسب استایل شما باشد.

به اندازه و قد شلوارتان توجه کنید

برای زیبایی و خوش استایل شدن باید حتماً به سایز و قد شلوارتان توجه کنید. شلوارهایی که روی زمین کشیده می‌شوند این حس را به افراد القا می‌کند که شما به ظاهرتان اهمیت نمی‌دهید.

مطلب پیشنهادی:  کتری شیطان، آبشاری که ناپدید می‌شود!

توجه‌نکردن به رنگ لباس‌ها ممنوع

انتخاب رنگ درست برای لباس‌های مختلف، می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر و استایل شما داشته باشد؛ بنابراین می‌توانید یک‌رنگ را به‌عنوان بیس و پایه در استایلتان انتخاب کرده و رنگ‌های دیگر را به آن اضافه کنید. بی‌توجهی‌کردن به انتخاب رنگ لباس و پوشیدن بدون قانون هر رنگ لباسی با یکدیگر و همچنین پوشیدن لباس‌های رنگ‌ورورفته از جمله اشتباهات در استایل شما است که خوشتیپ بودن شما را تحت شعاع قرار می‌دهد.

توجه‌نکردن به رنگ لباس‌ها ممنوع

تناسب لباس با سن

از جمله مهم‌ترین اشتباهات در لباس پوشیدن بی‌توجهی به سن است. هرگز نباید لباس‌هایی را انتخاب کنید که سن شما را بیشتر از چیزی که هستید نشان می‌دهد. پس متناسب با سن خود لباس‌هایتان را انتخاب کنید.

برای خوشتیپ شدن انتخاب‌نکردن کفش مناسب ممنوع

اگر شما ظاهری کاملاً زیبا برای خود درست کنید؛ اما در نهایت انتخاب مناسبی برای کفش نداشته باشید کل استایلتان زیر سؤال می‌رود؛ بنابراین در انتخاب کفش مناسب به رنگ آن توجه کرده و باتوجه‌به موقعیت و مناسبتی که می‌خواهید در آن شرکت کنید، کفش خود را انتخاب نمایید و کفشی بپوشید که همیشه بروز و متناسب با لباس‌هایتان باشند.

پوشیدن لباس چروک ممنوع

یکی از مهم‌ترین نکاتی خوشتیپ بودن، پوشیدن لباس مرتب و تمیز و اتو کشیده است. هر وقت مشغول اتو زدن هستید به یقه لباس و سر آستین و نوار دکمه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید و وقت بیشتری را برای این قسمت‌ها بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…