ست کردن مانتوی عید با کفش مناسب

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارهایی که افراد شیک‌پوش باید انجام دهند هماهنگی ظاهری بین مانتو و کیف و کفش است. این کار یک نظم و زیبایی خاصی را به افراد می‌بخشد.
ست کردن مانتوی عید

ست کردن مانتوی عید با کفش مناسب یکی از کارهای مهمی است که افراد باید انجام داده تا در مهمانی‌ها و عیدیدنی‌ها بدرخشند. همراه دلتامگ باشید تا ما به شما آموزش دهیم چگونه بین مانتوی عید و کیف کفش خود هماهنگی ایجاد کنید.

ست کردن مانتوی عید

درست‌کردن مانتوی عید با کفش مناسب باید به چند نکته مهم توجه لازم داشته باشید. رعایت‌کردن این نکات به شما کمک می‌کند استایل به‌روز و همچنین شیکی را برای خودتان تدارک ببینید.

دراین‌رابطه باید بگوییم انواع مختلفی از مانتو وجود دارند که برای ست کردن آن‌ها با کفش مناسب باید به موضوعات مختلفی توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید کفش مناسبی را با مانتوی خود ست کنید، در ابتدا باید به ویژگی‌های خاص مانتو خود از جمله رنگ، مدل، جنس و طرح آن توجه داشته؛ سپس کفش مناسب را انتخاب کنید.

ست کردن مانتو جین با کفش مناسب

یکی از مانتوهایی که این روزها در بین افراد طرف‌داران بسیار زیادی دارد، مانتوهای جین است. افراد می‌توانند از این مانتو در چهارفصل استفاده کنند.

ازآنجایی‌که مدل کفش‌های موجود در بازار بسیار زیاد بوده، انتخاب برای شما کمی سخت خواهد شد. یکی از موضوعاتی که می‌تواند این سختی را برایتان آسان کند، این است که برای ست کردن مانتوی عید جین می‌توانید دور کفش‌های پاشنه‌دار را خط بکشید و خیلی راحت‌تر به سراغ گزینه‌های بعدی بروید؛ زیرا همین یک مدل کفش دارای مدل‌های بسیار زیادی است. در ادامه شما را با چند ست خوب مانتوی جین و کفش آشنا خواهیم کرد.

  • مانتو جین و کفش اسپرت: یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با مانتوی عید جین، استفاده از کفش‌های اسپرت است. شما می‌توانید این کفش‌ها را با رنگ شال یا روسری خودتان ست کرده و تیپ زیبایی را برای خودتان آماده کنید. بهترین رنگ‌ها نیز با این استایل کتونی‌های سفید، خاکستری و نقره‌ای است.

ست کردن مانتو جین با کفش مناسب

  • مانتو جین و صندل: گزینه بعدی که می‌توانید از میان تنوع کفش‌ها برای ست با کت جین از آن استفاده کنید، صندل‌های اسپرت هستند که این گزینه بیش‌تر برای مانتو‌های جین در فصل‌های گرم سال مناسب هستند. صندل‌های اسپرت و صندل‌های لژ دار با رنگ‌های خاکی، قهوه‌ای و زرشکی.
  • مانتو جین و کفش‌های عروسکی: اگر علاقه دارید که استایل دخترانه و جذاب‌تری داشته باشید، می‌توانید مانتو جین خود را با یک کفش عروسکی تخت ست کنید. البته در این مورد نباید هارمونی رنگ‌ها را فراموش کنید. یعنی باید در نظر داشته باشید که رنگ کفش شما با لباسی که می‌پوشید، هماهنگی داشته باشد.
مطلب پیشنهادی:  هویج پلو با گوشت قلقلی و زرشک

ست کردن مانتوی عید بلند با کفش مناسب

امروزه و در حال حاضر یکی از مانتوهایی که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند، مانتوهای بلند است؛ بنابراین می‌توان گفت که چگونگی ست‌کردن این‌گونه مانتوها با کفش مناسب احتمالاً سؤال بسیاری از افراد است.

  • مانتو بلند و کفش پاشنه‌دار: کفش پاشنه‌دار یکی از موارد موردعلاقه و شیک بسیاری از خانم‌ها در استایل‌های کژوال، رسمی و نیمه‌رسمی است. درگذشته خانم‌های ایرانی فقط کفش‌های پاشنه‌بلند را در مهمانی و مراسم‌های خاص می‌پوشیدند؛ اما امروزه این نوع کفش‌ها را در استایل‌های کژوال و روزانه خود نیز مورداستفاده قرار می‌دهند. به عبارت بهتر نباید در استفاده از این نوع کفش‌ها برای خود محدودیتی ایجاد کنیم؛ بنابراین شما در استایل عید خود می‌توانید مانتو بلند جلوباز یا بسته را با کفش پاشنه‌بلند پوشیده و ظاهری زیبا و جذاب به استایل خود بدهید.

ست کردن مانتوی عید بلند با کفش مناسب

  • مانتو بلند و کتانی: یکی از راحت‌ترین کفش‌ها برای بیش‌تر خانم‌ها کتانی است که این روز‌ها موردعلاقه تعداد زیادی از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته است. اگر شما از آن دست خانم‌هایی هستید که به استایل اسپرت علاقه زیادی دارید و همیشه کتانی انتخاب اول شما برای ست با مانتو است، کتانی را با مانتو بلند و شلوار‌های ورزشی، اسلش و جین ست کنید.
  • مانتو بلند و کفش کالج: این کفش‌ها در همه جای دنیا پرطرف‌دار هستند. کفش کالج از آن دست کفش‌هایی است که شما با استفاده از آن در استایل خود اول‌ازهمه عاشق راحتی آن می‌شوید؛ زیرا این کفش‌ها تقریباً تخت هستند و کمی پاشنه دارند. علاوه بر راحتی یکی دیگر از مزیت‌های کفش کالج این است که شما می‌توانید این کفش‌ها را در هر استایلی از کژوال تا اداری بپوشید. شما می‌توانید کفش کالج را با مانتو‌های بلند و حتی کوتاه بپوشید و به‌سادگی با سایر آیتم‌های استایل خودتان مانند سرهمی، شلوار، دامن و… زیر مانتو بلند ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…