فرصت ویژه خرید ویلا در لنگرود از متری 10 میلیون

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی بهترین محله‌های لنگرود و بررسی قیمت خرید ویلا در این شهر می‌پردازیم.
لنگرود

در دامنه‌های لیلاکوه، در دشت منتهی به ساحل خزر شهری با قدمت بیش از هزار سال آرمیده است. اگر می‌خواهید از آلودگی شهرهای شلوغ به دامان طبیعت پناه ببرید، خرید ویلا در لنگرود شما را از هر چشم‌انداز دیگری بی‌نیاز می‌کند. در این مطلب به معرفی و بررسی فرصت خرید ویلا در لنگرود می‌پردازیم. با ما در دلتامگ همراه باشید.

خرید ویلا در شمال

لنگرود کجاست؟

لنگرود در شرق استان گیلان واقع شده است و از شرق با املش و رودسر، از جنوب با سیاهکل، از غرب با لاهیجان و از شمال با دریای خزر مرز دارد. اگر نسبت به خرید خانه در لنگرود اقدام کنید، فقط 4 کیلومتر با جنگل و 10 کیلومتر با ساحل زیبای چمخاله فاصله خواهید داشت. برای رسیدن به لنگرود از تهران، 360 کیلومتر از طریق آزادراه قزوین-رشت و 280 کیلومتر از طریق آزادراه تهران-شمال باید طی کنید.

جاهای دیدنی لنگرود

کمتر شهری را می‌توان یافت که از میانه آن رودخانه‌ای زیبا و عمیق عبور کرده باشد. عبور سپیدرود از میانه لنگرود، علاوه بر خلق جاذبه‌های طبیعی و دیدنی، این شهر را برای خرید ویلا و سکونت منحصر به‌ فرد کرده است. لنگرود بین دریا و جنگل قرار گرفته است و به همین خاطر جاذبه‌های دیدنی و طبیعت بسیار زیبایی دارد. جاهای دیدنی لنگرود عبارتند از:

  • خشته پل لنگرود
  • تالاب کیاکلایه
  • آبشار ماهی مشو
  • آبشار چالدشت
  • ساحل چمخاله
  • روستای گالشکلام
  • آبشار دیجان یا دهجان
  • قلعه دیزبن
  • روستای فتیده
  • غار لیاروی
  • روستای سلوش
  • روستای سالکویه
  • تالاب چاف
  • تالاب سوستان

خرید ویلا در لنگرود

خرید ویلا در لنگرود

خرید ویلا در لنگرود می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود باشد. این روزها بیشترین چیزی که برای افراد در خرید ویلا اهمیت دارد میزان بازدهی در سرمایه‌گذاری است. خرید ویلا در برخی از شهرها بازدهی بهتری دارد و برخی شهرها جزو مناطق کم بازده محسوب می‌شوند. در این بین می‌توان لنگرود را در دسته شهرهایی قرار داد که میزان بازدهی فوق‌العاده‌ای را در مدت‌زمان کوتاه برای شما فراهم می‌آورد. بنابراین از مزایای مهم خرید ویلا در لنگرود می‌توان به نرخ بالای سودآوری آن اشاره کرد.

بهترین محله لنگرود برای خرید ویلا

لنگرود یکی از شهرستان‌های شرق استان گیلان است که دارای پنج شهر به نام‌های لنگرود، چاف و چمخاله، اطاقور، کومله و شلمان است. کاسه گر محله یکی از مهمترین محله‌های شهر لنگرود است که در گذشته سفال‌گران در این محله زندگی می‌کردند. اکنون این محله را به عنوان محله متوسط شهر می‌شناسند.

مطلب پیشنهادی:  خانه‌های آگهی شده با قیمت متری 15 میلیون تومان

راه پشته یکی از قدیمی‌ترین محله‌های لنگرود است که ویژگی‌ها و زیبایی‌های زیادی دارد. خراط محله یکی از مهم‌ترین محله‌های لنگرود است که در گذشته خیاطان در این منطقه زندگی می‌کرده‌اند. آزاد کله در گذشته درختان آزاد زیادی داشته و اکنون این منطقه را به نام لیلا شهر می‌شناسند که محله بسیار خوبی است.

آسیه عبدالله یکی دیگر از بخش های شهر زیبای لنگرود است که به دلیل امامزاده عبدالله این محله را به نام آسیه عبدالله می‌شناسند و از محله‌های خوب لنگرود است.

زرگر کوچه یکی از کوچه‌های اصلی شهر است که به بخش اصلی شهر وصل می‌شود. از آنجایی که در گذشته زرگران در این کوچه زندگی می‌کردند، نام آن را زرگر کوچه نامیدند. دباغ محله نیز یکی دیگر از محله های خوب لنگرود است.

قیمت خرید ویلا در لنگرود

قیمت ویلا در لنگرود به موقعیت خانه و متراژ  بستگی دارد. از محله‌ها و خیابان‌ها و مناطق پرطرفدار لنگرود می‌توان جاده چمخاله، جاده لیلاکوه، بلوار سعدی، جاده لاهیجان، لیلاکوه، جاده سیاهکل ده، آنسر محله و انزلی محله را نام برد. گران‌ترین خانه‌های لنگرود بیشتر در ساحل چمخاله جای گرفته‌اند. همچنین، می‌توان نسبت به خرید خانه ارزان در لنگرود در محله‌ای مثل انزلی محله اقدام کرد. از طرفی خرید خانه کلنگی در مرکز شهر لنگرود نیز به دلیل کاهش زمین‌های قابل ساخت رونق خوبی دارد. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به قیمت خرید ویلا در لنگرود را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
150 6 20,667,000 3,100,000,000
156 نوساز 9,615,000 1,500,000,000
130 10 10,385,000 1,350,000,000
223 نوساز 17,937,000 4,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…