خانه‌های آگهی شده با قیمت متری 15 میلیون تومان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، در آبان ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران ۳۲ میلیون و ۹ هزار تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۷ درصد افزایش یافته است.
پیش بینی‌ از بازار مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، با اینکه متوسط قیمت یک متر مربع در تهران از 32 میلیون تومان گذشته است، اما با این وجود در برخی از مناطق تهران واحدهای مسکونی با متری 15 میلیون تومان یافت می‌شود که در ادامه برخی از فایل‌های آگهی شده با این قیمت را معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر یک واحد مسکونی 53 متری در یافت آباد تهران، با قیمت متری 14 میلیون 500 هزار تومان آگهی شده است. این خانه در طبقه چهارم قرار دارد و بدون آسانسور است.

یک واحد مسکونی 45 متری نیز در بریانک با متری 15 میلیون تومان توسط فروشنده آگهی شده است. این واحد مسکونی بدون امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است اما فضای داخلی آن کامل بازسازی شده است.

در شهر قدس نیز یک واحد مسکونی 85 متری، یکسال ساخت با قیمت متری 15 میلیون تومان فایل شده است؛ شما برای خرید این خانه باید حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

متوسط قیمت یک متر مربع

در فاز 11 پردیس، یک واحد مسکونی 87 متری، نوساز با امکانات (آسانسور-پارکینگ- انباری) با قیمت متری 8 میلیون 700 هزار تومان آگهی شده است.

مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه و خرید آپارتمان در مرادآباد تهران چقدر پول می‌خواهد

شما در محله آذری تهران، واقع در منطقه 17 تهران، می‌توانید خانه‌های زیادی با قیمت متری 15 میلیون تومان پیدا کنید. هم اکنون یک واحد 87 متری، طبقه دوم، پارکینگ دار، 14 سال ساخت با قیمت متری 11 میلیون 760 هزار تومان عرضه شده است.

در حال حاضر واحدهای مسکونی بسیاری در اندیشه با متوسط قیمت 10 تا 15 میلیون تومان در حال معامله هستند.

در پایان لازم به ذکر است که اغلب واحدهایی که با این قیمت آگهی شده‌اند کوچک متراژ، بدون امکانات مناسب و در موقعیت جغرافیایی مناسبی واقع نشده‌اند از همین رو اغلب این واحدهای مسکونی بیشتر مناسب افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند، مناسب است.

مطالعه بیشتر: مطلب «مشکلات خرید خانه در حاشیه اتوبان» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…