جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد اجاره آپارتمان در کامرانیه تهران را دارید، با دلتامگ همراه شوید.
کامرانیه تهران

کامرانیه در منطقه یک شهرداری تهران است که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی شده است. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم از هزینه رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه صحبت کنیم و شما را با این منطقه از شهر آشنا سازیم.

اجاره آپارتمان در تهران

کامرانیه کجاست؟

محله کامرانیه، در شمال به نیاوران، در جنوب به بزرگراه صدر و اختیاریه، در شرق به فرمانیه و در غرب به مناطق چیذر و دزاشیب محدود می‌شود.

کامرانیه شمالی، که در ضلع شمالی بلوار اندرزگو واقع شده و اکنون به نام خیابان بازدار شناخته می‌شود، یکی از مناطق برتر برای سکونت و سرمایه‌گذاری در کامرانیه است. این خیابان از چهارراه کامرانیه تا فرمانیه غربی به صورت یک‌ طرفه از جنوب به شمال است و در مسیر باقیمانده تا خیابان نیاوران، دوطرفه است.

کامرانیه جنوبی یا همان خیابان پاشاظهری، یکی از خیابان‌های شناخته شده کامرانیه است. خیابان کامرانیه جنوبی، از اتوبان صدر تا چهارراه کامرانیه امتداد دارد.

از معروف‌ترین خیابان‌ها برای اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان داریوش
  • خیابان فاتح
  • خیابان طاووس
  • خیابان پرستو

اگر می‌خواهید از جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه تهران با خبر شوید کافی است به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

اجاره آپارتمان در کامرانیه

دسترسی به کامرانیه

فرمانیه در قسمت شمالی اتوبان صدر در تقاطع پاشاظهری واقع شده است. از بلوار اندرزگو و شهید لواسانی هم می‌توان به کامرانیه رسید. دسترسی به کامرانیه شمالی نیز از خیابان شهید باهنر راحت است.

مطلب پیشنهادی:  ویژگی منطقه 2 تهران برای خرید خانه و نقدینگی مورد نیاز

نزدیک‌ترین مترو به کامرانیه، ایستگاه مترو نوبنیاد است. خط 106 اتوبوس پایانه لاله به پایانه شهید افشار (پارک وی) در مسیر بولوار ارتش، خط 217 شهرک صدف به بلوار صبا، خط 220 میدان ازگل به پایانه تجریش و خط 298 شهرک قائم به پایان تجریش از کامرانیه عبور می‌کنند.

برج‌های معروف برای اجاره آپارتمان در فرمانیه

از برج‌های معروف کامرانیه می‌توان به برج کوه نور و برج روما رزیدنس اشاره کرد. مرکز خرید کوه نور، مجتمع تجاری دریای نور، مجتمع تجاری اداری روما سنتر بام کامرانیه نیز در این منطقه مشهور هستند. مهمترین بوستان در نبش چهارراه کامرانیه، بوستان امام علی است. البته این محله به پارک نیاوران و پارک جمشیدیه نیز بسیار نزدیک است.

قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه تهران

اجاره آپارتمان در کامرانیه به نسبت سایر محله‌های منطقه 1 شهرداری کمی گرانتر است. برای دیدن آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
137 متر 1400 60 میلیون 600 میلیون
205 متر 1398 100 میلیون 2 میلیون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…