فرصت ویژه اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند را از دست ندهید

1
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید در یکی از بهترین محله‌های اطراف تهران سکونت داشته باشید، خرید یا اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند.

رهن و اجاره آپارتمان در پرند به شما فرصت زندگی و سرمایه‌گذاری در شهری را می‌دهد که نظم شهری، تمیزی خیابان‌ها و کوچه‌ها، آرامش و سکوت محله‌ها و قیمت خانه‌ها در آن بسیار عالی است. قیمت اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند مناسب است و این از اصلی‌ترین مزیت‌های اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند است. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در فاز یک پرند بپردازیم.

اجاره آپارتمان در پرند

فاز 1 پرند کجاست؟

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین محله‌های اطراف تهران سکونت داشته باشید، خرید یا اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند. فاز 1 پرند بین بلوار شهدا از شرق و علامه طباطبایی از غرب قرار دارد و همانند فاز صفر از جمعیت کمی برخوردار است. مزیت این فاز نسبت به فاز صفر، دسترسی آسان‌تر به مرکز شهر و امکانات آن است. از دیگر ویژگی‌های فاز 1 پرند می‌توان به محلات آن اشاره کرد. به دلیل مجاورت با مناطق مرتفع شهر، در انتخاب نام محله و خیابان‌های فاز 1 پرند دقت زیادی شده است. از جمله محله‌های فاز 1 پرند می‌توان به: محله بینالود، رویان، زردکوه، تفتان و توچال اشاره کرد.

امکانات فاز 1 پرند

فاز 1 پرند داراي ۴ بوستان بزرگ، ۱۹ مرکز اداري و خدماتي، ۳۳ مركز تجاري و ۱۹ محله است. برخی از امکانات تفریحی و تجاری فاز 1 پرند عبارتند از: بوستان کوهسار، نسیم سحر، البرز و بانوان و بازارچه میلاد.

مطلب پیشنهادی:  آشنایی با محله فاطمی تهران برای زندگی و سکونت

از مزیت‌های رهن و اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند می‌توان به موقعیت خوب، دسترسی به مترو پرند، وجود فرصت‌های شغلی متعدد، وجود ترافیک روان بین‌شهری، وجود مرکز تفریحی سرزمین ایرانیان و نزدیکی به دانشگاه آزاد پرند اشاره کرد.

در این فاز امکان زندگی در آپارتمان‌های تعاونی‌ساز و شخصی‌ساز وجود دارد. بنابراین با رهن و اجاره خانه در فاز 1 پرند علاوه بر بهره‌مندی از امکانات و موقعیت مناسب، انتخاب گسترده‌ای از نظر تنوع در ساختمان خواهید داشت.

اجاره آپارتمان در پرند

قیمت اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند

شهر پرند یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال پناه‌ بردن از شلوغی پرتلاطم تهران هستند. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های مربوط به رهن و اجاره آپارتمان در فاز 1 پرند را از سایت ملکی دلتا با هم بررسی می‌کنیم.

متراژ(متر) سن بنا(سال) ودیعه(تومان) اجاره ماهیانه(تومان)
86 16 100,000,000 6,000,000
120 2 600,000,000 8,000,000
85 1 250,000,000 5,000,000
100 نوساز 300,000,000 5,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 388

یک نظر

  1. الله

    18 بهمن 1402 در 4:02 ب.ظ

    فاز ۵ پرند را از دست ندهید خصوصا فاز ۵ ارتش به شما یک آرامش دلپذیر همیشگی خواهد بخشید و روح شما را جلا و روشنی خواهد بخشید تا دیر نشده آپارتمان ها را اجاره یا خرید نمایید فردا دیر است عجله نمایید سال دیگر قیمت مسکن به عرش اعلا خواهد رسید و قیمت ها مثل آتش فشان فوران خواهد کرد ….

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله شهران تهران، دنج و خوش آب و هوا برای خرید خانه

شهران به‌علت نزدیکی به دامنه کوه‌های البرز، آب و هوای بسیار خوبی داشته و همین امر باعث معر…