لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سفر به کدام مناطق دنیا را دوست دارید؟ شهرهای لوکس و پر زرق و برق بیشتر شما را به وجد می‌آورد یا سفر به جزیره‌های آرام و سرسبز؟ مکان‌های لوکس و گران‌قیمت را دوست دارید یا جاهای ارزان و معمولی را؟ اگر دلتان می‌خواهد به لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا سفر کنید این مقاله را از دست ندهید.
لوکس ترین مقاصد گردشگری

درست است که ارزان ترین کشورهای جهان برای مسافرت هم زیبا هستند؛ اما سفر به لوکس ترین مقاصد گردشگری جهان قطعا حس و حال دیگری دارد و چه کسی از یک مسافرت عالی به گران‌ترین شهرهای دنیا بدش می‌آید؟ همراه دلتامگ چند مقصد محبوب؛ اما گران دنیا را بشناسید.

اسلو، گران‌ ترین شهر جهان برای مسافرت

یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا، شهر اسلو است که در حقیقت پایتخت نروژ است. دیگر همه دنیا می‌دانند که نروژ یکی از زیباترین کشورهای دنیا در منطقه اسکاندیناوی است که یکی از پر زرق و برق‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. هرچند مردم این شهر از رفاه و کیفیت زندگی عالی برخوردارند؛ اما سفر به این شهر برای سایر مردم دنیا هزینه‌های بسیار هنگفتی دارد.

اسلو، گران‌ ترین شهر جهان برای مسافرت دلتامگ

موشا کای یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا

این جزیره در واقع یک جزیره خصوصی است که صاحب آن دیوید کاپرفیلد است. اگر این شخص را نمی‌شناسید باید بگوییم که او یکی از بزرگ‌ترین جادوگرهای قرن است و برای خرید و ساختن این جزیره آن‌گونه که دلش می‌خواسته، 50 میلیون دلار هزینه کرده است. حالا این جزیره به یک خلوتگاه مجلل خارج از دنیا تبدیل شده و هرکسی که بخواهد وارد آن شود باید هزینه بسیار زیادی را به کاپرفیلد پرداخت کند!

موشا کای یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا دلتامگ

سیشل، مجمع‌الجزایر گران در اقیانوس هند

سیشل در واقع مجمع‌الجزایری فوق‌العاده زیبا و سرسبز با تابستان بی‌پایان در میانه اقیانوس هند است که گران‌ترین هتل مجلل جهان را در خود دارد. تنها یک شب اقامت در این هتل حدود شش هزار پوند برای شما آب می‌خورد! این در حالی است که کمترین هزینه‌ای که برای اقامت در این جزایر باید بپردازید حداقل 70 یورو است! با دیدن این ارقام پس سیشل نیز یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا خواهد بود که البته در میان ثروتمندان محبوبیت زیادی دارد.

مطلب پیشنهادی:  7 مورد از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی بهشهر

سیشل، مجمع‌الجزایر گران در اقیانوس هند دلتامگ

دبی، رویایی ترین مقصد گردشگری دنیا

یکی دیگر از لوکس ترین مقاصد دنیا شهر دبی است. بله! یک شهر بسیار کوچک در حاشیه خلیج‌فارس که فاصله زیادی هم با ما ایرانی‌ها ندارد؛ اما دست ما برای رسیدن به آنجا کوتاه است! دبی یکی از مجلل‌ترین شهرهای دنیاست که قصد دارد رکورد گردشگری دنیا را بشکند و از آن خود کند. پروژه‌های عجیبی که حاکم دبی برای باشکوه‌تر کردن این شهر در سر دارد، روزی دبی را به یک شهر فرازمینی تبدیل خواهد کرد. جالب است بدانید که تنها برای یک شب اقامت در این شهر باید حداقل 1000 پوند بپردازید. این در حالی است که برای خرید یک قایق بادبانی 75 فوتی تنها 1200 پوند می‌پردازید!

دبی، رویایی ترین مقصد گردشگری دنیا دلتامگ

سخن پایانی

در لیست لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا شهرهای دیگری هم مانند نیویورک و پاریس حضور دارند؛ اما گران‌ترین شهرهای دنیا همین چهار موردی هستند که آن‌ها را نام بردیم. هرچند باید بدانید که هیچ سفری یکسان نیست و به هر حال برای یک سفر عالی و لذت‌بخش باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنید. با این حال سفر به بعضی نقاط جهان به‌خصوص سفر به کشورهای اسکاندیناوی نیازمند هزینه‌های بیشتری هستند.

یک نظر

  1. ناشناس

    22 بهمن 1402 در 1:18 ق.ظ

    جالب بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …