نان شکم پر، ایده‌ای جذاب برای شما که وقت آشپزی ندارید

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر زمان کمی برای آشپزی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این رسپی را حتما امتحان کنید.
طرز تهیه نان شکم پر

برای بسیاری از ما پیش آمده که به دلایل مختلفی مانند شاغل بودن، بی‌حوصلگی یا رسیدن مهمان ناگهانی، وقت کافی برای آشپزی نداشته‌ایم؛ در چنین موافعی به دنبال غذایی هستیم که در کنار طعم و مزه خوب، بتوان آن را در مدت زمان کمی آماده کرد؛ نان شکم پر جزو غذاهایی است که در مدت زمان کمی آماده می‌شود و در کنار ظاهر بسیار جذاب، از طعم بسیار خوبی نیز برخوردار است؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا طرز تهیه این رسپی غذای خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه نان شکم پر

نان شکم پر

طرز تهیه نان برگر شکم پر

اگر از غذاهای تکراری خسته شده‌اید و به دنبال دستور غذایی متفاوت هستید، نان‌شکم‎‎‌پر انتخاب بسیار خوبی است؛ یکی از دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از افراد به این سبک رسپی‌ها علاقه داشته باشند، این است که می‌توانید برای مواد میانی این غذا از گوشت، مرغ و یا سبزیجات استفاده کنید.

مرحله اول

در این مرحله لازم است قسمت بالایی نان برگر را برش داده و داخل آن را خالی کنید؛ توجه داشتته باشید برای تهیه این غذا بهتر است که از نان برگر استفاده کنید تا در نهایت ظاهر غذای شما زیباتر شود. سپس پیاز را نگینی خرد کرده و درون روغن تفت دهید تا سبک شود و بعد سیر را به آن اضافه کنید.

مرحله دوم تهیه نان شکم پر با گوشت

بعد از آنکه عطر سیر آزاد شد، گوشت را به مخلوط پیاز و سیر اضافه کنید و خوب هم بزنید تا گوشت تغییر رنگ دهد و سرخ شود و بعد ادویه ها را اضافه کنید؛ در این فاصله در یک تابه دیگر کمی روغن ریخته و سیب زمینی را پوست بگیرید و مکعبی ریز خرد کنید و کمی سرخ کنید تا طلایی و نرم شود.

مطلب پیشنهادی:  از این دیدنی های رشت در پاییز غافل نشوید

نان شکم پر

مرحله سوم

در این مرحله هم فلفل دلمه‌ای‌های نکینی خرد شده را به سیب زمینی اضافه کرده و در انتها رب را به مواد اضافه کنید تا رنگ آن آزاد شود؛ سپس از مواد آماده درون نان ریخته و آن را پر کنید؛ در نهایت بر هر عدد نان لازم است که یک عدد تخم مرذغ را شکسته و روی آن بریزید.

مرحله پایانی تهیه نان شکم پر

در آخرین مرحله هم نان برگر شکم پر را درونسیر فر بچینید و آن را درون فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا تخم مرغ‌ها پخته شود؛ اکنون غذای شما آماده است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

نان شکم پر

نکات کلیدی در تهیه نان شکم پر

  • می‌توانید تخم مرغ را حذف کنید و از پنیر پیتزا استفاده کنید.
  • به دلخواه می توانید از قارچ یا ذرت استفاده کنید.
  • برای زیبایی بیشتر غذا از فلفل دلمه رنگی استفاده کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 3:37 ب.ظ

    عالی است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…