طرز تهیه نان سیر فوری، ترد و دلپذیر

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به نان سیر علاقه دارید، با این روش خودتان به راحتی می‌توانید آن را در خانه آماده کنید.
طرز تهیه نان سیر

نان سیر جزو آن دسته از فست‌فودهایی به شمار می‌آید که در بین مردم بسیار پرطرفدار است که از آن به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی هم استفاده می‌شود؛  چرا که حجم پنیر در آن بالا است و با توجه به کالری بالای آن، می‌تواند یک وعده غذایی کامل باشد؛ طرز تهیه نان سیر بسیار ساده است و در چند مرحله آماده می‌شود؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا ساده‌ترین روش پخت این فست‌فود خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای درست کردن نان سیر

طرز تهیه نان سیر

طرز تهیه نان سیر

طرز تهیه نان سیر رستورانی بسیار راحت است و شما برای درست کردن آن حتما نیاز ندارید که از خمیر استفاده کنید؛ گاهی با داشتن چند عدد نان باگت در خانه، می‌توانید یک نان سیر با باگت رستورانی را تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

مرحله اول

برای تهیه یک نان سیر فوری، در ابتدا سیرها را پوست کنده و رنده کنید؛ سپس تابه را روی حرارت قرار داده و درون آن مقداری کره بریزید تا ذوب شود؛ بعد از آنکه عطر سیر آزاد شد، در ادامه فلفل سیاه، آویشن و کمی نمک اضافه می کنیم و مجدد کمی تفت می‌دهیم.

مطلب پیشنهادی:  خاطرات خود را با دیدن لوکیشن سریال یوسف پیامبر زنده کنید!

مرحله دوم بهترین روش تهیه نان سیر

در این مرحله از طرز تهیه نان سیر، بعد از آنکه کمی سیرها را تفت دادید، زیر شعله را خاموش کرده و آن را کنار بگذارید؛ سپس خمیر پیتزا را آماده کرده و روغن زیتون را به تمامی قسمت‌های آن پخش کنید.

طرز تهیه نان سیر

مرحله سوم

در این مرحله روی خمیر آماده مخلوطی از سیر و ادویه ریخته و روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید؛ سپس با استفاده از فویل روی خمیر را بپوشانید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 15 دقیقه قرار دهید.

مرحله پایانی طرز تهیه نان سیر

بعد از گذشت 15 دقیقه نان سیر رستورانی شما آماده است و می‌توانید برای تزیین آن از جعفری خرد شده هم استفاده کنید؛ لازم به ذکر است در صورتی که خمیر پیتزا در دسترس ندارید، می‎‌توانید از نان باگت برای تهیه این غذای خوسمزه استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 346

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

بهشت گمشده ایران کجاست؟

بهشت گمشده ایران را می‌شناسید؟ آبشارهای کوچکی که از روی صخره‌های سبز و باغ‌های پر از گل آب…