با لباس های قدیمی خود تیپ جدید بزنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارهای مورد علاقه اکثر افراد خرید کردن مخصوصا خرید لباس‌های جدید است اما این بار که تصمیم به خرید لباس گرفتید بار دیگر به کمد خود نگاه کنید.
لباس های قدیمی

اگر به سراغ آلبوم‌های قدیمی خود بروید متوجه می‌شوید بعضی از لباس‌ های قدیمی که قبلا مد بودند دوباره بعد از چند سال مد شده‌اند. به عنوان مثال شلوارهای گشاد یا برخی از مدل‌های مو. اگر دوست دارید با چند نمونه از این ترندهای قدیمی یک استایل زیبا و جدید برای خودتان آماده کنید، همراه دلتامگ باشید.

با لباس های قدیمی که دوباره مد شدند آشنا شوید

ما در ادامه می‌خواهیم به شما چند مدل از لباس‌هایی که درگذشته مد بودند را معرفی کنیم تا به کمک آن‌ها برای خودتان استایل جدیدی بزنید و الکی هزینه‌های بی‌خودی نکنید.

با پیراهن چهارخانه شلوار ساق بپوشید

همه شما یک شلوار تنگ و به‌عبارت‌دیگر لگ در دسترس دارید که شاید تصور کنید که شلوارهای جذب فقط برای پوشیدن در باشگاه مناسب هستند شما اما می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن چهارخانه روی آن، ظاهری زیبا و غیررسمی به آن‌ها تبدیل کنید.

شما می‌توانید با پوشیدن یک تیشرت یا تاپ مناسب زیر آن و سپس پوشیدن پیراهن چهارخانه بدون دکمه، ظاهر را لایه‌بندی کنید. این یک ظاهر جالب و غیررسمی است که برای آخر هفته‌ها عالی است. این یک تیپ راحت، زیبا و شیک است که همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

زیر لباس بنددار تیشرت بپوشید

اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده‌اید؛ اما واقعاً می‌خواهید لباس زیبا و بنددار خود را بپوشید، زیر آن یک تیشرت یا لباس رسمی بپوشید. رنگی از پیراهن را انتخاب کنید که به‌خوبی با لباس شما ست شود بدون اینکه توجه زیادی از آن منحرف شود. پیراهن‌های سیاه یا سفید با اکثر رنگ‌های لباس به‌خوبی ست می شوند.

زیر لباس بنددار تیشرت بپوشید

لباس‌ های قدیمی مثل لباس جین

یکی از ترندهایی که امسال بسیار روی بورس آمده است، کت جین در انواع مختلفی است. هر کس یک کت جین را از قدیم‌ها در کمد خود داشته است که امروزه دوباره مد شده است و می‌تواند از آن استفاده کند. شما می‌توانید تیپ خودتان را با یک لباس سفید زیر کت جین و شلوار مام استایل لی و در نهایت یک کتونی سفید تکمیل کنید.

مطلب پیشنهادی:  تهیه باقلوا استانبولی خانگی بدون فر

این استایل برای همه قرارهای دوستانه و غیردوستانه و حتی رفتن به دانشگاه گزینه بسیار عالی است.

شلوارهای مام استایل

در  ۹۰ میلادی شلوارهای مام استایل حسابی مد شده بودند و به‌خاطر راحتی، محبوب زنان بودند. اسم این مدل مام استایل است؛ ولی برای پوشیدن آن لازم نیست که مادر باشید! اگر دوست دارید از شلواری که در عین شیک‌بودن، راحت هم باشد استفاده کنید، شلوارهای مام استایل را انتخاب کنید. این خبر خوبی برای کسانی است که لباس‌های تنگ را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند موقع راه‌رفتن، شلوارهای گشادتری بپوشند.

لباس‌ های قدیمی مثل تاپ‌های کراپ

دنیای مد دنیای عجیبی است. این لباس تا سال گذشته قدیمی و ازمدافتاده بوده است؛ اما در حال حاضر شما تن همه افراد یک همچنین لباسی می‌بینید. تاپ‌های کراپ هم از آن دسته لباس‌هایی است که تقریباً آن را خیلی راحت می‌توانید با همه لباسی ست کنید؛ از دامن گرفته تا شلوار و شلوارک. ترکیب تاپ‌های کراپ با شلوار یا دامن جین بسیار جذاب است و یک استایل خنک و سرزنده است که حتما از آن لذت می‌برید.

تاپ‌های کراپ

شلوار جین دمپا گشاد

اگر اهل مد باشید این روزها با دورزدن در اینستاگرام و سرزدن به فروشگاه‌های مختلف متوجه می‌شوید که شلوارهای جین با دمپای گشاد چه‌قدر محبوب شده‌اند.

تقریباً یک دهه یا شاید هم بیشتر، خبری از شلوارهای دمپا گشاد نبود و شلوارهای تنگ یا اسکینی جایگزین آن‌ها شده بود. شلوارهای جین تنگ هنوز هم در بازار وجود دارند؛ اما شلوار دمپا گشاد هم دوباره به صحنه برگشته است. این خبری خوشحال‌کننده برای کسانی بود که دوست نداشتند حجم و شکل پاهایشان در شلوارهای تنگ دیده شود.

تعداد کلمات مطلب: 597

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…