این لباس‌ها شما را چاق نشان می‌دهند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند اضافه وزن است. انتخاب لباسی که دوست دارید خوب است اما توجه به این موضوع که چه لباسی مناسب هیکل شما است، دارای اهمیت بسیار زیادی است.
لباس های چاق کننده

لباس های چاق کننده به لباس‌هایی گفته می‌شود که شاید زیبا باشند اما برای همه افراد با اندام‌های متفاوت مناسب نبوده وباعث چاق دیده شدن اندام این افراد می‌شود. همراه دلتامگ باشید تا به شما بگوییم چه لباسی به اندام و استایل شما می‌آید و شما را شیک‌تر می‌کند.

لباس های چاق کننده

ما در ادامه ویژگی لباس های چاق کننده را برایتان بیان می‌کنیم تا به واسطه آن هنگام خرید لباس دقت لازم را داشته باشید.

چین یا پیله در بالای شکم

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند، داشتن شکم است. حالا لباس‌هایی که در بالای شکم از چین و پیله برخوردار است می‌تواند شکم فرد را بزرگ نشان دهد. احتمالا دیده‌اید که لباس‌های زنان باردار دارای چین در قسمت بالای شکم خود است.

اگر سارافون و پیراهن انتخاب می‌کنید حتما به مدل آن دقت لازم کنید زیرا این مدل یکی از مدل‌‌های لباس های چاق کننده به حساب می‌آید.

توجه داشته باشید پیراهن راسته می‌تواند هیکل شما را لاغرتر نشان داده و پیراهن‌های چین‌دار یا پیلی‌دار می‌تواند شکم شما را بزرگ‌تر نشان دهد.

هنگامی که قصد خرید مانتو، پیراهن و … دارید حتما به برش آن دقت لازم را داشته باشید. حتی اگر عاشق یک پیراهن چین‌دار شدید اما این پیراهن دارای چین یا پیله بود در صورت داشتن هیکل درشت از خرید آن امتناع کنید.

چین یا پیله در بالای شکم

تنگی شلوار

اگر دارای پاهای لاغری هستید و می‌خواهید پاهایتان پرتر دیده شود، از شلوارهای غواصی و جین تنکگ باید استفاده کنید. هرچه شلوار تنگ‌تر باشد، می‌تواتند قسمت ران و ساق پای شما را پرتر نان دهد. این شلوارهای به اصطلاح لوله‌تفنگی برای افراد تپل اصلا گزینه مناسبی نیست.

اگر پاهای تپلی دارید و می‌خواهید پاهای شما لاغرتر نشان داده شود حتماً از شلوارهای بوت کات، راسته یا مام‌فیت استفاده بگیرید. شلوارهای برزنتی یا جین به علت ضخیم بودن پارچه نیز جزو لباس های چاق کننده هستند.

مطلب پیشنهادی:  ۵ زنگ خطر گرفتگی عروق قلب را بشناسید!

بنابراین در انتخاب شلوار به جنس آن دقت لازم را بکنید. در فصل زمستان هم می‌توانید برای گرم بودن شلوار از شلوارهای جین با ضخامت متوسط کمک بگیرید. شلوارهای گشاد نخی تابستانی نیز می‌توانند چاقی پاها را پنهان کنند.

لباس های چاق کننده مثل لباس بافت درشت

همه ما می‌دانیم که در فصل پاییز و زمستان به علت سردی هوا استفاده از لباس‌های بافتنی بسیار رواج دارد. حالا همان‌طور که می‌دانید لباس‌های بافتنی از کاموا بافته می‌شوند و کاموا دارای انواع مختلفی است.

بعضی از آن‌ها ضخیم و درشت و برخی دیگر نازک و ریز هستند. لباس‌هایی که از کامواهای ضخیم بافته می‌شوند، معمولاً ظاهر درشت‌تری دارند و می‌توانند هیکل فرد را درشت‌تر یا چاق‌تر نشان دهند.

لباس های چاق کننده مثل لباس بافت درشت

لباس‌های خیلی گشاد

سایز لباس زنان دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگر دوست دارید فرم هیکل شما هنگام پوشیدن لباس چشم‌نوازی کرده و افراد را به خودش جذب کند، پیشنهاد ما آن است که از لباس‌های سایز بزرگ و اورسایز استفاده نکنید. این مدل از لباس‌ها که اتفاقا امسال بسیار ترند شده‌اند جزو لباس های چاق کننده هستند.

افرادی که از قد بلند و هیکل درشتی برخوردار هستند، بهتر است لباس‌های گشاد را انتخاب نکنند؛ چرا که در چاق‌تر نشان‌دادن آن‌ها مؤثر واقع می‌شود. به‌طورکلی هر لباسی را سایز خودتان انتخاب کنید.

اگر لباس بیش از اندازه تنگ یا گشاد باشد، فرم هیکل شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. این قضیه در لباس‌های بافتنی نیز صدق می‌کند. لباس‌های ضخیم و زمستانی در صورت گشاد بودن بیش از اندازه شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…