جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان در فرمانیه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانیه، یکی از مناطق مسکونی شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران است. این منطقه در شمال کلانشهر تهران واقع شده و به‌ عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.
محله فرمانیه تهران

محله فرمانیه، منطقه‌ای در شمیران، واقع در شمال پایتخت است. بیایید با این محله بیشتر آشنا شویم و قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فرمانیه را بررسی کنیم. اگر قصد رهن و اجاره آپارتمان در فرمانیه را دارید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و جدیدترین و به روزترین فایل‌ها و آگهی‌های اجاره خانه را ببینید.

اجاره آپارتمان در تهران

فرمانیه کجاست؟

محله فرمانیه در شمال پایتخت در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی این محله است از چهارراه فرمانیه در شرق شروع می‌شود و به چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب منتهی می‌شود. سپس از چهارراه کامرانیه به سوی شمال غرب می‌رسد و سرانجام به سه راه عمار در تقاطع خیابان دزاشیب در حوالی میدان تجریش محدود می‌شود.

فرمانیه با محله‌های پاسداران، حصار بوعلی، چیذر، اختیاریه، کاشانک، ترنج و دزاشیب همسایه است. جالب است بدانید، در گذشته، منطقه فرمانیه متعلق به خانواده فرمانفرمائیان، خانواده پرنفوذ و ثروتمند در دوران قاجار بوده‌ است و نام فرمانیه نیز از نام این خانواده گرفته شده‌ است.

اجاره آپارتمان در فرمانیه تهران

دسترسی به فرمانیه

دسترسی به محله فرمانیه بسیار راحت است. بزرگراه صدر، بزرگراه ارتش، بزرگراه صیاد شیرازی، بلوار شهید لواسانی و شهید اندرزگو تردد با خودروی شخصی را به این محله با ترافیک نسبتا روان امکان‌پذیر می‌کند.

نزدیکترین مترو به فرمانیه ایستگاه مترو اقدسیه و ایستگاه مترو نوبنیاد هستند. ایستگاه اتوبوس شهید چمران، ایستگاه اتوبوس اختیاریه، دیباجی، ایستگاه اتوبوس کامرانیه و ایستگاه اتوبوس باشگاه فرمانیه دور تا دور این محله را احاطه کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  چرا خرید خانه در کرج بهترین انتخاب است؟

امکانات و اماکن مهم فرمانیه

در این منطقه تعداد زیادی سفارتخانه از جمله باغ و سفارت ایتالیا قرار دارد؛ به همین جهت در منطقه فرمانیه شمار قابل ملاحظه‌ای اتباع خارجی اقامت دارند. همچنین بسیاری از ثروتمندترین افراد ایران در این منطقه زندگی می‌کنند.

بیمارستان فرمانیه، سونوگرافی فرمانیه، آزمایشگاه فردا فرمانیه از معروف‌ترین مراکز درمانی این محله هستند. پارک سنتر فرمانیه، فرمانیه مال، شاندیز فرمانیه، مرکز خرید آرتمیس، مرکز خرید کوهستان، برج لوکس و مجتمع پردیس و فامیلی مارکت فرمانیه از مشهورترین مراکز خرید این محله هستند.

معروف‌ترین کافه و رستوران‌های فرمانیه نیز عبارتند از:

  • کافه ساعدی‌نیا فرمانیه
  • اکلر فرمانیه
  • کوکی باکس فرمانیه
  • کافه لمیز فرمانیه
  • رستوران میخوش

قیمت اجاره آپارتمان در فرمانیه

قیمت اجاره آپارتمان در فرمانیه با توجه به موقعیت جغرافیایی، برج‌ها و پنت هاوس و خانه‌های نوساز گران است. در جدول زیر چند نمونه قیمت اجاره آپارتمان در فرمانیه تهران را برایتان آورده‌ایم.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
90 متر 1399 45 میلیون 500 میلیون
120 متر 1401 30 میلیون 700 میلیون

برای دیدن لیست کامل فایل‌های رهن و اجاره آپارتمان در فرمانیه به سایت دلتا مراجعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 424

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله شهران تهران، خوش آب و هوا برای خرید خانه

شهران به‌علت نزدیکی به دامنه کوه‌های البرز، آب و هوای بسیار خوبی داشته و همین امر باعث معر…